
Beszélgetésünk hangulatát könnyednek, barátinak mondanám, pedig nagyon is komoly témákat beszéltünk meg, mint például:
- Létezhet-e, beszélhetünk-e a gyorsuló versenypiacon a márka lelkiismeretéről és bátorságáról?
- Mit jelent, ha egy márka önazonos, és ez miképpen jelenhet meg, miképpen manifesztálódhat a fogyasztók felé?
- Mennyire lehet megtervezni a fogyasztók reakcióit?
- A márkának a fogyasztó felé tanúsított változó szerepe: eddig a márka közvetlenül kapcsolódott a termékhez, például mutatta a termék minőségét… De a világban és a társadalomban beállt változások miatt átalakulhat a márka szerepe, kapcsolata és párbeszéde a fogyasztóval?
- Hogyan változik a lassuló fogyasztói társadalomban a fogyasztói tudatosság, és ez miképpen hat vissza a márka szerepére? Miért erősödik fel a gyanakvás a hirdetőkkel szemben ?
- Milyen új feladatokat ad a felerősödött transzparencia a márkának és a hirdetőnek?
- Miképpen segíthet a márka a fogyasztónak kiszakadni a hétköznapok szürkeségéből?
- Mit keres a tartalom-, vagyis a szappanoperák gyártása a hirdetői oldalon?
- Racionalitás, irracionalitás, érzelem és alázat és a bigdata kapcsolata…
Zaj van, babám! címet adtam ennek jó hangulatú, de rendkívül informatív beszélgetésnek.
Mindenképpen hallgatásra ajánlott!
Play gomb: ITT
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!