Zaj van, babám! A márka alkalmazkodóképessége és válaszai korunk gazdasági és társadalmi kihívásaira. Podcastajánló!

Zaj van, babám! A márka alkalmazkodóképessége és válaszai korunk gazdasági és társadalmi kihívásaira. Podcastajánló!
Ugye, egyértelmű, hogy miért ezt a címet adtam ennek a beszélgetésnek? Nagyon sok, mondhatni találóan pokoli sok reklám bombázza a média-, akarom mondani a reklámfogyasztókat!

Beszélgetésünk hangulatát könnyednek, barátinak mondanám, pedig nagyon is komoly témákat beszéltünk meg, mint például:

- Létezhet-e, beszélhetünk-e a gyorsuló versenypiacon a márka lelkiismeretéről és bátorságáról?
- Mit jelent, ha egy márka önazonos, és ez miképpen jelenhet meg, miképpen manifesztálódhat a fogyasztók felé?
- Mennyire lehet megtervezni a fogyasztók reakcióit?
- A márkának a fogyasztó felé tanúsított változó szerepe: eddig a márka közvetlenül kapcsolódott a termékhez, például mutatta a termék minőségét… De a világban és a társadalomban beállt változások miatt átalakulhat a márka szerepe, kapcsolata és párbeszéde a fogyasztóval?
- Hogyan változik a lassuló fogyasztói társadalomban a fogyasztói tudatosság, és ez miképpen hat vissza a márka szerepére? Miért erősödik fel a gyanakvás a hirdetőkkel szemben ?
- Milyen új feladatokat ad a felerősödött transzparencia a márkának és a hirdetőnek?
- Miképpen segíthet a márka a fogyasztónak kiszakadni a hétköznapok szürkeségéből?
- Mit keres a tartalom-, vagyis a szappanoperák gyártása a hirdetői oldalon?
- Racionalitás, irracionalitás, érzelem és alázat és a bigdata kapcsolata…

Zaj van, babám! címet adtam ennek jó hangulatú, de rendkívül informatív beszélgetésnek.

Mindenképpen hallgatásra ajánlott!
Play gomb: ITT

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …