YET to come. A legjobb dolgok csak most ezután következnek. Podcastajánló

YET to come. A legjobb dolgok csak most ezután következnek. Podcastajánló
Most következő műsorban Kovács András Péterrel, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatójával beszélgetek. Ez év márciusától tölti be ezt a pozíciót és a fiatal márka hosszútávú felépítésének nagy lendülettel látott neki. A Yettel újonnan fejlesztett szó, amelynek specifikus jelentése nincsen. Azt fogja jelenteni az embereknek amilyen tartalommal Péter a kollégáival majd megtölti.

A Yettelben már elvégzett és a jövőben tervezett feladatain kívül számos, a hazai marketing- és média szakmai témát is érintettünk. 
PLAY GOMB

A beszélgetésben többek közt az alábbi témákat éritettük:
- Egy marketing szakember hogyan értheti meg, hogy az embereket mi mozgatja?
- A rebranding problematikája.
- A fizetett média megjelenéseknél hogyan alakul át a márkaépítés?
-Miben várna el egy hirdető fejlődést a hagyományos médiával való együttműködésben és a hirdető mit tehetne ezügyben?
-Segítheti-e a CTV a hagyományos médiát?
-Meddig fokozható a személyre szabás?

A lelkesedése, az, hogy élvezi, amit csinál, a beszélgetés alatt is átjön. Mi is tartsuk szem előtt, hogy habár a megfelelési kényszer, a napi rutin sokszor velünk is feledteti, de a munkánk egyúttal örömforrás is.
Jó hallgatózást kívánok a „Yet to come” – A legjobb dolgok csak ezután következnek) című beszélgetésünkhöz!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, igazság- és következménykutató, álmodozó. Bemutatkozás három féle módon: – I./III. üzleti, kicsit másképpen – II./III. Évszámokban, – III./III. Szubjektíven …