Ne álmodjuk ideálisra egy megszokott, poros, beidegződést és félelemtől “színezett” valóságot, mert arra reálisan alapozni, tervezni lehetetlen, és biztosan nem érjük el a kívánt célt.
Rugalmasnak lenni, elengedni dolgokat, embert, kapcsolatokat és viszonyokat is próbáló feladat.
Tanulni, tájékozódni kell, csak így születhetnek kreatív megoldások.
Köszöntsön be hát az “őszinteség kora”! (Play gomb a szöveg alján)
Mély beszélgetés egy igen széles látókörű szakemberrel, Szabó Bélával, a Magyar Telekom márka – és kereskedelmi igazgatójával, például az adathasználat gyakorlati tapasztalatairól, a rugalmasság és kreativitás értelméről, a mázas kontra hasznos kommunikációról, az új típusú szerződések lehetőségeiről, a minőségi tartalom és a hirdetések kapcsolatáról, a hagyományos média jelenlegi helyéről és várható helyzetéről, a programmatic tévé hazai esélyeiről. Szót ejtünk a podcastokról, az online videókról, az új típusú médiáról és a mély és a felületes ügynökségi együttműködésekről.
De íme még néhány kérdés:
- Mit értünk minőségi tartalom alatt?
- Mi lehet a hirdető feladata és felelőssége a minőségi médiatartalom mellé álláshoz?
- Mit értünk a tartalom és a hirdetés hatásossága alatt?
- Milyen hatással vannak a gazdasági folyamatok a sales marketing és a brandingelés arányára?
- Rá lehet-e erősíteni kommunikációval a „rúzs-hatás”-ra, amikor a nehéz időkben megnő a kereslet az olcsó kényeztetés iránt?
- Milyen változásokat várunk az ügynökségektől?
Jó hallgatódzást kívánok! (Többször is érdemes meghallgatni.)
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!