Trendfordulók és feladatok az átalakuló média versenypiacán.

Trendfordulók és feladatok az átalakuló média versenypiacán.
Mostani podcast adásunkban Guttengéber Csabával, az Atmedia ügyvezető igazgatójával beszélgettem. Szókimondó, jó hangulatú beszélgetés aktuális megoldandó feladatokról és problémákról: többek között az alulárazott televíziós hirdetési árak negatív hatásairól...

... az egyre rövidülő értékláncokról, a rádiózásról, a podcastokról, valamint a szövetségek szerepéről. Mindezek mellett szóba kerültek például még olyan kérdések is, mint a növekedés esélyét adó külföldi terjeszkedés. És természetesen nem hagytam ki kedvenc témámat, a méréseket sem; beleértve azt a – sokakat foglalkoztató - dilemmát is, hogy mit érdemes inkább mérni: a fogyasztót, vagy a média hatékonyságát.

A beszélgetésben arra törekedtem, hogy hazánk egyik legnagyobb multimédiás kereskedőházának működésének keresztül bemutassam a hazai média versenypiacát, illetve azt is érzékeltessem, hogyan befolyásolja a médiapiac szereplőinek változó piaci helyzete a többi médiaszereplőt.

A felvétel közvetlenül az ukrán háborús események előtt készült.

Jó hallgatózást kívánok!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …