... az egyre rövidülő értékláncokról, a rádiózásról, a podcastokról, valamint a szövetségek szerepéről. Mindezek mellett szóba kerültek például még olyan kérdések is, mint a növekedés esélyét adó külföldi terjeszkedés. És természetesen nem hagytam ki kedvenc témámat, a méréseket sem; beleértve azt a – sokakat foglalkoztató - dilemmát is, hogy mit érdemes inkább mérni: a fogyasztót, vagy a média hatékonyságát.
A beszélgetésben arra törekedtem, hogy hazánk egyik legnagyobb multimédiás kereskedőházának működésének keresztül bemutassam a hazai média versenypiacát, illetve azt is érzékeltessem, hogyan befolyásolja a médiapiac szereplőinek változó piaci helyzete a többi médiaszereplőt.
A felvétel közvetlenül az ukrán háborús események előtt készült.
Jó hallgatózást kívánok!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!