Tenni azért, hogy akik mögöttünk járnak, ne előzhessenek meg! Podcast ajánló

Tenni azért, hogy akik mögöttünk járnak, ne előzhessenek meg! Podcast ajánló
Novák Péterrel a Magyar Reklámszövetség újonnan megválasztott elnökével beszélgettem az idén 50 éves szövetség helyzetéről, erejéről és lehetőségeiről faggattam.

A reklám, média és kommunikációs iparág ernyőszervezeteként működő MRSZ anno 1975-ben alakult meg, így idén 50 éves. A múlt és a gyorsan változó jelen így bőven ad tennivalót a szakmai szervezetnek és annak vezetőjének.

Play gomb

Ennek kapcsán kérdeztem Pétert többek között arról, hogy:

- Hogyan változott az MRSZ az általa is már figyelemmel kísért 20-26 évben?
- Az MRSZ érdekképviseleti feladatot is ellát. Hogyan értelmezhető az érdek, az érdekképviselet a szövetség szintjén?
- Lehet-e az MRSZ piac támogató, fejlesztő szervezet?
- Melyik területen látja a hazai cégek felzárkózásának, előretörésének lehetőségét?
- Képesek vagyunk-e exportálni a hazai reklám- és médiaszakemberek tudását?
- Miért van egymással versengő több szakmai szervezet ahelyett, hogy összefognának?
Beszélgettünk a múltról, a jelenről, és a jövőről. Ki tudna többet az idő természetéről, mint Albert Einstein, aki azt mondta: „Az idő korántsem olyan, amilyennek látszik. Nemcsak egy irányban halad, hanem egyszerre létezik benne a jövő a múlttal.”

Én annyit fűzök ehhez, hogy a jelen az, amit formálni tudunk, az itt és mostban. Sok erőt kívánok ehhez Péternek!

Jó hallgatódzást kívánok a „Tenni azért, hogy akik mögöttünk járnak, ne előzhessenek meg!” című beszélgetésünkhöz.


Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, igazság- és következménykutató, álmodozó. Bemutatkozás három féle módon: – I./III. üzleti, kicsit másképpen – II./III. Évszámokban, – III./III. Szubjektíven …