Nyissunk ablakot, hogy beáradjon a friss levegő a marketinghez is. Podcast ajánló

Nyissunk ablakot, hogy beáradjon a friss levegő a marketinghez is. Podcast ajánló
A mostani adás során Horváth Ritával, Publicis Groupe Hungary médiavezetőjével beszélgetek.

Rita közel 20 évnyi médiavásárlói tapasztalatának, és a cégbe integrált hat márka tudásanyagának birtokában széltében- hosszában átlátja az ügynökségi tevékenységet és a hazai médiaipart.

PLAY GOMB KLIKK IDE

Az interjúban többször felmerül a kulcsszó: nyitottság. Nyitottság az újdonságok felé, kölcsönös nyitottság az ügynökség és az ügyfél között és nyitottság a szakma szereplői között a magyar piaci érdekekért. Csak ha kinyitjuk az ablakot akkor árad be a friss levegő.

De nyíltan beszélt - többek között - a követkető kérdésekről is:

-Egy ügynökség miként találja meg mégis a számítását, ha az ügyfél házon belül oldja meg a programozott médiavásárlást?

-Miként értékelhető a hazai marketing marketingje?

-A hirdetési felületek melyik csoportjában van lemaradásban az ország és melyekben vagyunk erősek?

-Átok vagy áldás a globálisokkal az együttműködés?

-Miért örülünk az áremelésnek?

-Gyűjtsünk adatokat platformokba?

-Eljött már a perszonalizált reklám ideje?

-Milyen újdonságokat tesztelnek?

Jó hallgatózást kívánok a Nyissunk ablakot, hogy beáradjon a friss levegő a marketinghez is! című beszélgetésünkhöz!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, igazság- és következménykutató, álmodozó. Bemutatkozás három féle módon: – I./III. üzleti, kicsit másképpen – II./III. Évszámokban, – III./III. Szubjektíven …