
Rita közel 20 évnyi médiavásárlói tapasztalatának, és a cégbe integrált hat márka tudásanyagának birtokában széltében- hosszában átlátja az ügynökségi tevékenységet és a hazai médiaipart.
PLAY GOMB KLIKK IDE
Az interjúban többször felmerül a kulcsszó: nyitottság. Nyitottság az újdonságok felé, kölcsönös nyitottság az ügynökség és az ügyfél között és nyitottság a szakma szereplői között a magyar piaci érdekekért. Csak ha kinyitjuk az ablakot akkor árad be a friss levegő.
De nyíltan beszélt - többek között - a követkető kérdésekről is:
-Egy ügynökség miként találja meg mégis a számítását, ha az ügyfél házon belül oldja meg a programozott médiavásárlást?
-Miként értékelhető a hazai marketing marketingje?
-A hirdetési felületek melyik csoportjában van lemaradásban az ország és melyekben vagyunk erősek?
-Átok vagy áldás a globálisokkal az együttműködés?
-Miért örülünk az áremelésnek?
-Gyűjtsünk adatokat platformokba?
-Eljött már a perszonalizált reklám ideje?
-Milyen újdonságokat tesztelnek?
Jó hallgatózást kívánok a Nyissunk ablakot, hogy beáradjon a friss levegő a marketinghez is! című beszélgetésünkhöz!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!