
Erre is elmondható, hogy nincs új a nap alatt, hiszen hasonló műfajjal a kőboltokban találkozhattunk már korábban is. Időnként csokit, sajtot kóstoltattak,
az orrunk elé rakták a polcra azt, amit tutira meg kell vennünk. De ha elsőre ezt nem tettük meg, akkor a termék mellől még kikandikált egy színes, vicces üzenet, hogy megerősítse jó úton járunk.
No de hogyan tudjuk mindezt megvalósítani a webshopban? Erről beszélt nekem Dávid többek között a következő kérdések mentén:
- Mi a különbség a trade marketing és retail média között?
- Milyen szerepet tölt be a Kifli.hu-nál a retail média?
- Mi a tervük a jövőben a retail médiával?
- Hogyan építenek közösséget?
- Mit kezdenek az adatokkal?
- Elképzelhető cégek között az adategyüttműködés?
- A retail média árai miként aránylanak a hagyományos média áraihoz?
- Mi az elszámolás alapja?
- A fogyasztói adatokból, a beáramló hírekből hogyan lehet vásárlói előrejelzést készíteni?
Náluk a nők, a kisgyermekes anyukák a legnagyobb vásárlói csoport. David Ogilvy mondta: „A fogyasztó nem hülye, Ő a feleséged.” Ez jó intelem napjainkban is a marketingesek, a kereskedők felé, hiszen azt üzeni bánj a vevőddel úgy, ahogyan feleségeddel is tennéd. Értékeld, tiszteld meg, értsd meg őt.
Jó hallgatózást kívánok a „Ne a cekker legyen a nők attribútuma” című beszélgetésünkhöz.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!