Ne a cekker legyen a nők attribútuma - Podcast ajánló

Ne a cekker legyen a nők attribútuma -  Podcast ajánló
Ezúttal Kemény Dáviddal, a KIFLI.hu Retail Media sales vezetőjével beszélgetek a retail média gyakorlatáról. Erre is elmondható, hogy nincs új a nap alatt, hiszen hasonló műfajjal a kőboltokban találkozhattunk már korábban is. vagy mégis? Jó hallgatódzást kívánok.

PLAY GOMB

Erre is elmondható, hogy nincs új a nap alatt, hiszen hasonló műfajjal a kőboltokban találkozhattunk már korábban is. Időnként csokit, sajtot kóstoltattak,

az orrunk elé rakták a polcra azt, amit tutira meg kell vennünk. De ha elsőre ezt nem tettük meg, akkor a termék mellől még kikandikált egy színes, vicces üzenet, hogy megerősítse jó úton járunk.

No de hogyan tudjuk mindezt megvalósítani a webshopban? Erről beszélt nekem Dávid többek között a következő kérdések mentén:

- Mi a különbség a trade marketing és retail média között?
- Milyen szerepet tölt be a Kifli.hu-nál a retail média?
- Mi a tervük a jövőben a retail médiával?
- Hogyan építenek közösséget?
- Mit kezdenek az adatokkal?
- Elképzelhető cégek között az adategyüttműködés?
- A retail média árai miként aránylanak a hagyományos média áraihoz?
- Mi az elszámolás alapja?
- A fogyasztói adatokból, a beáramló hírekből hogyan lehet vásárlói előrejelzést készíteni?
Náluk a nők, a kisgyermekes anyukák a legnagyobb vásárlói csoport. David Ogilvy mondta: „A fogyasztó nem hülye, Ő a feleséged.” Ez jó intelem napjainkban is a marketingesek, a kereskedők felé, hiszen azt üzeni bánj a vevőddel úgy, ahogyan feleségeddel is tennéd. Értékeld, tiszteld meg, értsd meg őt.

Jó hallgatózást kívánok a „Ne a cekker legyen a nők attribútuma” című beszélgetésünkhöz.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, igazság- és következménykutató, álmodozó. Bemutatkozás három féle módon: – I./III. üzleti, kicsit másképpen – II./III. Évszámokban, – III./III. Szubjektíven …