Vendégem ezúttal Gesztesi Gábor, aki 25 éve a sales- és a marketingkommunikáció területén dolgozik.
Közgazdász végzettsége mellett, a Budapesti Metroplitan Egyetem kereskedelmi és marketing szakterületén szerzett diplomát, és mivel hisz a holtig tartó tanulásban, most végzi a mesterkurzusát is, szintén a METUN.
Jelenleg a három országban, összesen 150 áruházzal rendelkező Diegó lakberendezési áruház regionális marketing igazgatója.
Izgalmas beszélgetésnek nézünk elébe. Igyekeztem a marketing szakma és a marketingpiac 2024-es legaktuálisabb kérdéseit feltenni, mint például:
– Mi tart a hazai marketing legnagyobb problémájának, és mi lehet a 2024-es esztendő a legnagyobb kihívása?
– Miként figyelik a versenytársakat?
– Miként változik a marketing büdzséjük, és mennyire kezelik évközben rugalmasan
– Mennyire lehet bevállalós a marketing, hogy ne csak zajt generáljon, de ki is tűnjön a sok reklám közül.
Izgalmas őszinte beszélgetés kerekedett belőle éppen ezért ezt a címet is adtam neki:
Egyensúly a félelem és a bevállalás között. (A meghallgatáshoz klikk a címre, vagy az alábbi beágyazott gombra)
Jó hallgatódzást kívánok!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!