Nagyon nem mindegy, milyen minőségű médiatartalom kerül az médiafogyasztók elé.
De, Milyen új feladatokat ró ez a hirdetőkre, ügynökségekre? (Beágyazás alul, PLAY gomb itt)
A most következő beszélgetésben régi mániámat is szóba hoztam: vajon mi lehet a hirdető felelőssége a minőségi magyar médiatartalom támogatásában? Teszem ezt azért, mert hiszem, hogy a globálisokkal és a nonlineáris filmcsatornákkal versenyezve komoly versenyeszköz lehet a minőségi magyar médiatartalom hazai előállítása, terjesztése és priorizálása. De beszélgettünk az online videóknál elhelyezett reklám hatékonyságáról éppúgy, mint arról is, hogy az online videóhirdetések mely médiaplatformok kárára tudnak növekedni, valamint, hogy mikor kerülhetnek bevezetésre a majdhogynem totális flexibilitást biztosító programmatic hirdetési rendszerek a televízióknál.
Nehéz kérdések, nem vitatom, főleg egy olyan nehezebb időszakban, mint a mostani, de hosszútávon megtérülő lehet (lesz) velük foglalkozni. Ne feledjük: a globálisokat és a streaming szereplőket is érinti a válság. Mikor, ha nem most tudjuk jól kihasználni a hazai tartalomgyártásban rejlő lehetőségeket? A (jelenleg még) versenytársak, vagyis a globálisok és az OTT rendszerekkel működö tartalomszolgáltatók is sietnek, őket is hajtja a befektetői kényszer. A fentiek mellett pedig természetesen beszélgetünk a hirdetések árazásáról az egységes mérésekről is.
Jól sikerült, derűs beszélgetés, halálosan komoly média- és reklámügyekről.
Mai vendégem Erdélyi Eszter, az atmedia üzletfejlesztési és értékesítési vezetője.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!