Lehet-e a reklám kulturális termék? Podcastajánló

Lehet-e a reklám kulturális termék? Podcastajánló
Ez most nem egy könnyed csevej lesz, úgyhogy kérem szépen a hallgatóinkat, hogy szánjanak időt a meghallgatásra, esetenként a visszahallgatásra és értelmezésre.

A mai adásban Szabó Bélával, a Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatójával szakmázunk.
PLAY GOMB ITT

Carlos Ruiz Zafon spanyol író mondta, hogy „egy történetnek nincs eleje vagy vége, csakis bejáratai”.

Így jártunk mi is mai témánkkal, aminek címe: Lehet-e a reklám kulturális termék?

Íme csupán néhány bejárata a témánknak, kérdések, amiket feltettem Béla barátomnak:
- Alakíthatja-e a marketing, vagyis a marketingesek az általános kulturát?
- Meddig OKé az ESG?
- Miért fontos feladata a marketingesnek, hogy a dolgozókkal beszélgessen?
- No itt is egy bátor állítás, vagyis kérdés: Miben lehet okosabb, erősebb, innovatívabb a politikai stratégia a kereskedelmi stratégiánál?
- Mi a dolga a márkának a kultúrával, hogy azt a saját hasznára fordítsa, hiszen pénzből él a kapitalista vállalat.
- Mi az öt kérdés szabálya?

Bélával nem újkeletű a felismerésünk, hogy ha belekezdünk egy szakmánkat érintő elmélkedésbe, annak se vége se hossza, de rengeteget tanulunk belőle, így ennek az adásnak és a megkezdett témának is ígérem lesz folytatása.
Jó hallgatódzást kívánok a Lehet-e a reklám kulturális termék? című beszélgetésünkhöz!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …