![Kiber noir –” Gondold át kétszer, kattints egyszer!” Podcast ajánló!](uploads/articles/268/26753/lead_800x450.jpg)
A beszélgetésünk során is több történet elhangzik majd arról, hogy milyen fifikás módon foszthatnak meg minket, a cégünket például az adatainktól, vagy a pénzünktől.
De sajnos, hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy „á, ez csak másokkal fordulhat elő”. Ám a kiberbűnözés virágzóbb üzletág, mint valaha. Gondoljuk csak bele, hogy az éves GDP 5 százalékának megfelelő nagyságrendű kárt okoznak ezek az online csalók csak Németországban.
Péter az esetek ismertetésén túl, a Mastercard nemzetközi tudásbázisán alapuló, szakavatott válaszokat ad többek között a következő kérdéseimre:
- Mik ma a legfontosabb kiberbiztonsági kérdések?
- Mindent vagy semmit? Mi a tétje egy-egy támadásnak?
- Damoklész kardja lóg a fejünk felett, vagy fel lehet készülni?
- A nagyvállalatok, a KKV-k, és a magánszemélyek miként tudják kivédeni a támadásokat?
- Milyen lesz az élet a jelszavak után?
- Mi a cyber marketing?
- Költség, vagy befektetés a biztonságra költött pénz?
- A kiberbűnözés miként harap bele a marketing budgetbe?
- Hogyan lehet érzékenyíteni illetve a mozgósítani az embereket a védekezésre? Hiszen ez a vevőnek, és az eladónak egyaránt közös érdeke.
Miközben e bevezetőmet elmondom máris egy új kibertámadás indul a világban és 35 másodpercenként újabb és újabb veszi kezdetét. Ne legyünk kiszolgáltatottak. Védekezzünk. Jó hallgatózást kívánok az „Kiber noir –” Gondold át kétszer, kattints egyszer!” című beszélgetésünkhöz.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!