
A CocaCola márkának nem a megteremtése - hiszen annak több mint százéves múltja van -, hanem a fenntartása a kihívás. Ádám az interjúban úgy fogalmaz, hogy a márkának értékesnek, relevánsnak és vonzónak kell lennie a jelenkor minden fogyasztója számára. Ez pedig nem kis feladat. No és akkor még sorolhatnánk a cég többi, jól ismert márkáját is. Ádám nem árulja el a CocaCola receptjét, hiszen azt egy széfben őrzik Atlantában, de bevezet a marketing háttérország működésébe. Sok olyan tapasztalatot megoszt, amelyek kisebb léptékben is ugyanúgy igazak. Íme néhány kérdés, amiről szót váltottunk:
- Hogyan változott a marketing 2019-21 között a térségünkben?
- Miként lehet a márkát a digitális térben életben tartani? Példa és ellenpélda.
- Lekövethetőek a marketingben a gyors generációváltások?
- Van olyan, hogy újgenerációs márka?
- Hogyan látja a retail médiát, a connected tv-t és ezek kapcsolódását?
A termékvásárlásnak sokáig meg volt a dedikált helye, de az új generáció nem így gondolja. Ugyanakkor nem mutathatunk rá egy pontra, amikortól megváltoznak a dolgok. Ez folyamatosan zajlik, egyre gyorsabban, és dinamikusabban, így nekünk is gyorsulnunk kell.
Jó hallgatódzást kívánok a „Hosszan bent maradni a referencia kosárban” című beszélgetésünkhöz
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!