Péter szereti a zenét, szeret zenélni, de igazán zenei rendezőként tudja kiélni alkotó kedvét. Korábbi főnöke azt mondta róla: Úgy dolgozik, ahogy zenél. Azaz van egy kreatív víziója és azt adaptálja a munkájába.
PLAY GOMB
Élvezi az amit csinál, a munkáját, mert olyan területen dolgozik, ahol az elmúlt években számos technológiai újítás jelent meg és ezek adaptációja folyamatos tanulással jár. Íme néhány kérdés a riportból, amelyek eredője éppen ez a technikai robbanás.
- Miért olyan az MI mint Columbo felesége?
- Adaptálódik-e a társadalom az újdonságokhoz?
- Miben húzott el előttünk az aranyhal és miként hat ez a médiára és a marketingre?
- Miért válik okafogyottá a Turing-teszt?
- A sokkok sorozata - amit ma megélünk - milyen irányba mozdítja el mindenképpen a cégek, a márkák személetét és stratégiáját?
- Mivel lehet szembe menni a választás paradoxonával?
- Mi a kibercentrikus-design?
- A bab-szépségverseny hogyan vezet el egy élhetőbb világ felé?
2030-35-re datálják a szakértők a szingularitást, amikor a gép kapacitása lehagyja az emberi agyét. Péter két fontos dolgot emelt ki a túlélésért: a tanulást, és a piaci szereplők együttműködését.
Jó hallgatózást kívánok az „Együtt a szingularitás felé” című beszélgetésünkhöz!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!