Egy könyv, amely elolvasását követően sem hagyja magára az olvasóját. Podcastajánló.

Egy könyv, amely elolvasását követően sem hagyja magára az olvasóját. Podcastajánló.
″Marketing iránytű fotósoknak” címmel írt interaktiv marketinges szakkönyvet Ihász Ingrid. E könyv kapcsán beszélgettünk a szerzővel eddigi életútjáról, többek között arról, hogy miképpen lett a digitális marketing szakemberből fotós, és hogyan jutott el e különleges kialakítású könyv megírásához.

Ez a marketinges szakkönyv, elviekben a fotósok számára készült.
De, szerintem valójában nem csak nekik íródott, ugyanis nem nehéz átfordítani az üzenetét, tanításait más alkotói munkához, de hasznos lehet például a kereskedőknek, egészségügy intézményeknek, coachnak, tanácsadónak, és más cége vagy akár személyesmárkát építőknek egyaránt. 
Bárki saját és cége fejlesztésére fordíthatja, aki úgy érzi, van mit tanulnia az üzleti tervek készítésétől a márkaépítésig, a célcsoport-meghatározástól, a közösségi média létrehozásáig, az árazástól a fogyasztó lelkivilágáig, a logó készítéstől az önismereti alapokig.

Tehát ez a kötet mindazoknak készült, akik nyereségvágyból elkövetett boldog és szenvedélyes munkával szeretnék keresni kenyerüket. Miért írom így?
Mert a szerző is ilyen. Boldog és szenvedélyes.
Szellemiség és racionalitás egy könyvben. (A könyv oldala itt, vagy klikk a képre)
Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint e szakkönyv négy fejezete:
énKÉPKÉPmástérKÉP - KÉPlet

Jó hallgatódzást kívánok! - Figyelem a könyvet ajánlom elolvasni :-)

PLAY gomb.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …