
Ez a marketinges szakkönyv, elviekben a fotósok számára készült.
De, szerintem valójában nem csak nekik íródott, ugyanis nem nehéz átfordítani az üzenetét, tanításait más alkotói munkához, de hasznos lehet például a kereskedőknek, egészségügy intézményeknek, coachnak, tanácsadónak, és más cége vagy akár személyesmárkát építőknek egyaránt.
Bárki saját és cége fejlesztésére fordíthatja, aki úgy érzi, van mit tanulnia az üzleti tervek készítésétől a márkaépítésig, a célcsoport-meghatározástól, a közösségi média létrehozásáig, az árazástól a fogyasztó lelkivilágáig, a logó készítéstől az önismereti alapokig.
Tehát ez a kötet mindazoknak készült, akik nyereségvágyból elkövetett boldog és szenvedélyes munkával szeretnék keresni kenyerüket. Miért írom így?
Mert a szerző is ilyen. Boldog és szenvedélyes.
Szellemiség és racionalitás egy könyvben. (A könyv oldala itt, vagy klikk a képre)
Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint e szakkönyv négy fejezete:
énKÉP – KÉPmás – térKÉP - KÉPlet
Jó hallgatódzást kívánok! - Figyelem a könyvet ajánlom elolvasni :-)
PLAY gomb.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!