E-kereskedelem az eszkimók és a fókák viszonylatában. Podcast ajánló

E-kereskedelem az eszkimók és a fókák viszonylatában. Podcast ajánló
Mostani beszélgetőpartnerem Szabó László, a Growww Digital társtulajdonosa és társalapítója, aki digitális marketingesként elkötelezett tevékenységet folytat a magyar e-kereskedelem fejlesztéséért és a hazai digitális sikertörténetek támogatásáért. Volna mit tenni.

Szabó Lászlót 17 éve tevékenykedik a Budapest-Pozsony-Prága tengelyen.

PLAY GOMB: KLIKK

Mivel jól rálát a környező országok e-kereskedelmére így autentikus választ kaptam a következő kérdéseimre:
- Milyen a digitális marketing fejlődési íve?
- Ha fejlettebb, akkor mitől a cseh, a szlovák és a lengyel e-kereskedelem a hazainál?
- Mi a digitális selyemút titka?
- Az adat egyenlő az információval?
- Melyik piacon diktál a szolgáltató?
- Mi a véleménye a retail médiáról?
- Mi a sikeresség képlete az e-kereskedelemben?
- Mi a hazai e-kereskedők fennmaradásának, növekedésüknek útja, módja?

De felemlegettük a beszélgetésben Madách Imre, Az ember tragédiája című művéből szállóigévé vált gondolatot, amely szerint Sok az eszkimó, kevés a fóka.
A most következő beszélgetésből megtudhatják azt is, hogy milyen helyzetben vannak az eszkimók. Jó hallgatózást kívánok az „E-kereskedelem – az eszkimók és a fókák viszonylatában” című beszélgetésünkhöz.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, igazság- és következménykutató, álmodozó. Bemutatkozás három féle módon: – I./III. üzleti, kicsit másképpen – II./III. Évszámokban, – III./III. Szubjektíven …