A Tesco mai, modern áruházaiban járva talán nem is gondoljuk, hogy az angliai székhelyű kiskereskedelmi áruházlánc 1929-ben nyitotta meg első szupermarketjét. Hazánkban pedig 30 éve vannak jelen.1994-ben tárta ki kapuit az első, önálló áruházuk, amelyeknek száma napjainkra megsokasodott. Az élelmiszer kereskedelmet kevésbé veszélyeztette ez idáig az online értékesítés vásárló elszívó hatása. Az emberek szeretik, megtapintani, megszaglászni a zöldséget, gyümölcsöt, megnézni a vasárnapi ebédhez a húst, a halat. De persze ha már ott vannak az áruházban, akkor ha ott kapható a gyereknek játék, vagy ruházati termék, műszaki cikk, akkor arra is vevők lehetnek, különösen jó ajánlat esetén.
De hogyan áll a helyzet valójában az online és offline értékesítés versenyében, hiszen a vevő a pénztárcájával szavaz.
Erről is kérdeztem Németh Adriennt a most következő interjúban.
A podcast PLAYgombja: KLIKK
Olyan kérdéseket is érintettünk a beszélgetésben, mint hogy:
- Miről szól a kereskedelmi marketing ma?
- Miként tud hasznára lenni a retail média a Tescónak?
- Az üzenetek eljuttatásában hogyan használják a hagyományos-, és az új médiát?
- A weben vagy a mobilon keresztül vásárolnak többen?
- Meddig lojális a vásárló?
- Hogyan állítják hadrendbe az adattudományt?
- Mennyire tér el a food és a non food üzletág marketing szempontból?
- Mi a globális e-kereskedőkkel szemben az előnye a Tescónak?
Jó hallgatózást kívánok a „Connected store - a kanapétól a kasszáig” című beszélgetésünkhöz.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!