„Connected TV – Mindig mondtam, hogy ez remek ötlet” Podcast ajánló

„Connected TV – Mindig mondtam, hogy ez remek ötlet” Podcast ajánló
Vendégem ezúttal Erdélyi Eszter, az Atmedia digitális vezetője.

Eszter a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán diplomázott marketing szakirányon. E mellett a Haageni Egyetem hallgatója is volt. Karrierjét 2003-ban, a Boomerang Mediánál kezdte, majd a Danubius Sales House-nál folytatta. Ott szerzett rádiós piaci tapasztalatot a Danubius és a Roxy Rádió reklámértékesítésével. Online hirdetésértékesítéssel először az Index.hu Zrt-nél foglalkozott kiemelt ügyfélkapcsolati menedzserként. 2018. májusban érkezett az Atmediához, ahol a feltörekvő, új hirdetési területekkel foglalkozik.

A beszélgetést itt lehet meghallgatni: PLAY

A digitális marketing rohamosan fejlődő terepén a Connected TV egyre fontosabb szereplővé válik. Átalakítja a televíziózásról alkotott gondolkodásunkat és a közönség tartalommal való kapcsolatát. Ez a technológia lehetővé teszi a nézők számára a tartalom széles skálájának elérését a hagyományos csatornákon túl. Beleértve a streaming szolgáltatásokat, az igény szerinti videókat és az internetes alkalmazásokat. A továbbfejlesztett célzási, mérési és hirdetésmegjelenítési technológiák hozzájárulnak a CTV vonzerejének növekedéséhez.

Ez a feltörekvő platform a fő témája mai beszélgetésünknek, amelyben egészen az alapoktól kezdve szó lesz arról, hogy:
- Mit jelent a connected TV?
- Kóstolgatja-e már a szakma ezt az új hirdetési platformot és miért?
- Kinek ajánlható a CTV?
- Hány néző érhető el általa jelenleg?
- Hogyan lehet mérni?
- Milyen alapú elszámolásban van a CTV?
- Lehet-e targetálni a nézőket?
- Milyen növekedési potenciál látható már most és 2025-re mit lehet előre jelezni ezen a területen?

A Connected tévézés térnyerése a televíziózás természetes fejlődését jelzi, és a hirdetők egyre inkább felismerik ennek értékét a nagyvilágban és hazánkban is.

Eszter elmondása szerint az új, és újabb dolgok megismerése, meghonosítása adja munkájának az igazi élvezeti értékét, ami a beszélgetésen is átjön.

A CTV esetében is érvényes lesz rövidesen az a mondás, amely szerint minden forradalmi ötlet a reakció három fázisát váltja ki:
1.Teljesen lehetetlen.
2. Lehetséges, de nem éri meg.
3. Mindig mondtam, hogy ez remek ötlet.

Eszter az interjúban meggyőz minket a harmadik állítás igazáról.
Jó hallgatódzást kívánok a „Connected TV – Mindig mondtam, hogy ez remek ötlet” című beszélgetésünkhöz.

 

Figyelem! Töltse le a DigitalHungary Klub programját!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …