Az ésszerű racionalizálás! A rugalmasság és a gyorsulás eszközei: Perszonalizáció és a saját média építése. Podcast ajánló

Az ésszerű racionalizálás! A rugalmasság és a gyorsulás eszközei: Perszonalizáció és a saját média építése. Podcast ajánló
2023. Kiszámíthatatlan évnek nézünk elébe. Sok cég a racionalizálást a marketing költségek azonnali csökkentésével kezdi. Pedig nagy igazság: aki nem hirdet, azt meg sem ismerhetik. Amit nem ismernek, azt meg sem veszik. Ennyi. Eljött a kreatív racionalizálás megoldásainak időszaka, a gazdaság, a cégvezetés, a kommunikáció, a márkázás, és a szélszmarketing területein is. Vendégem ezúttal Szilva Mónika, a Tesco vásárlási élményért felelős igazgatója.

Többek között a következő kérdéseket tettem fel neki:
- Mennyi pénzt érdemes lekötni egy - egyelőre - beláthatatlan év előtt az éves büdzséből?
- Mikor érdemes saját médiát építeni?
- Mennyit érdemes költeni úgynevezett saját médiára, és mennyit a perszonalizációra?
- Mi lehet a vásárló, az ügyfél fájdalompontja, és miért érdemes ezt megkeresni?

De szót ejtettünk Szilva Mónikával, az offline és online adatok összekapcsolásáról és gyakorlati használatáról, az azonnali ún. real time optimalizálás szükségességéről is.

Sűrű, 21 perces beszélgetés. Nem érdemes kihagyni. 
KLIKK a PLAY gombra!

Jó hallgatódzást kívánok!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …