
PLAY GOMB
Pár kérdés ami a beszélgetésünk során elhangzik:
- Mit is értünk connected tévé alatt?
- Óriási jövőt jósolnak a CTV-nek? De honnan jön az erő, a pénz, milyen hatással lesz a hazai reklám piacra és milyen hatással lehet majd a médiafogyasztókra?
- Mit jelentenek, mekkora piaci potenciáljuk lehet?
- Hol vannak az erősségeik, hol lehetnek az esetleges gyengeségeik?
- Mikor lehet ezeket önállóan használni vagy akár összekapcsolni őket, hogy támogassák például a márkaépítést, a kereskedelmet, és mikor segítheti vagy éppen zavarhatják meg a hazai hagyományos média hirdetői piacát?
- Ha 35 alatt alig van már tévénéző, de streaminget már az idősebb, de még aktív korosztályok is nézik, akkor mely dimenzióban kiegészítője és nem kiváltója a CTV a hagyományos televíziós hirdetési piacnak?
- Hogyan lehet mérni?
PLAY GOMB
- Óriási jövő jósolnak a retail mediának is. De a hirdetési piac nem nő olyan mértékben a tortánk nem nő annyira mint amekkora növekedést jósolnak a CTV-nek és a Retail mediának. Akkor honnan is fog piacot nyerni magának vagyis kitől veszi el? -Milyen potenciál lehet a saját média és a retail média összekapcsolásában?
- Összefűzhető a retail- és a hagyományos média, a CTV-vel?
- Egyáltalán, mennyire érett a hazai média és hirdetői piac egy ilyen új hirdetési rendszerek befogadására és használatára?
- Hogyan tud a márka hatást gyakorolni akár a CTV-in, akár a retailmediában?
- Mit tudnak tenni a szakmai szövetségek a marketing fenntarthatóságáért?
- A mesterséges intelligenciát hol használhatják az interjú hallgatói?
-Mennyire lát előre az AI?
Jó hallgatódzást kívánok!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!