A sok platform csak az alvást kannibalizálja, a televíziózást nem” című beszélgetésünkhöz

A sok platform csak az alvást kannibalizálja, a televíziózást nem” című beszélgetésünkhöz
Merre tovább televíziózás? Egyáltalán miért van kételkedés és furcsa hangok a televíziózással kapcsolatban, miközben a számok azért magukért beszélnek? Hogyan találja meg a előre mutató, fejlődési utját, Magyarország legrégebben működő kereskedelmi televíziója? Németh S. Szilárdot, az ATV Csoport vezérigazgatójával beszélgettem.

Szilárd ritkán ad interjút.

Különösen hálás vagyok tehát, hogy podcastunkkal kivételt tett és vállalkozott egy jó kis szakmázásra.

PLAY gomb

Beszélgettünk arról, hogy a lineáris televíziózás megítélésénél is van a látszat és van a valóság. A beszélgetésből pedig ki is derül, hogy mire gondoltunk, de az is, hogy miért nincs para.

Kíváncsi voltam továbbá arra is, hogy:

- Milyen “elérési eszközöket” alkalmaznak a fiatalok bevonzására?

- Hova pozicionálják a csatornát és ezt mennyire igazolták vissza a tények?

- Milyen eszközökkel segítik a nézők és a csatorna közötti interaktivitást?

- Lehet-e a nézőkre hatni abban az irányban, hogy közéleti műsorokat nézzenek?

- Kannibalizálják-e a digitális csatornák a hagyományos műsorokat?

- Lát-e elvi lehetőséget videomegosztó platform létrehozására másokkal összefogásban?

- Mennyire tudják kihasználni a műsorgyártásban a technika fejlődését, a mesterséges intelligenciát?

Előrelátó üzletemberként ő is folyamatosan vizsgálja a trendeket, kutatásokat, elemzéseket, mert az általa idézett foci hasonlat alapján „oda kell passzolni a labdát ahová a játékos fut, nem oda, ahol éppen még van”.

A beszélgetésből is egy racionális, megfontolt üzletember és médiaszakember portréja rajzolódik ki.

Jó hallgatózást kívánok a „A sok platform csak az alvást kannibalizálja, a televíziózást nem” című beszélgetésünkhöz!

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, igazság- és következménykutató, álmodozó. Bemutatkozás három féle módon: – I./III. üzleti, kicsit másképpen – II./III. Évszámokban, – III./III. Szubjektíven …