A reklám befektetés. Beszélgetés Pantl Péterrel - Podcast ajánló!

A reklám befektetés. Beszélgetés Pantl Péterrel - Podcast ajánló!
Most következő adásban Pantl Péter, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója lesz a beszélgetőpartnerem.

Péter a Szegedi Tudomány Egyetemen végzett média- és kommunikációs szakon. Ezt követően csaknem 20 évet töltött a médiában. Többek között a Marquard Media Magyarország Kft. férfi életmód divíziójának tartalomigazgatója volt. E szektorból a HELL Energy nemzetközi kommunikációs- és marketing-igazgatói pozíciójába igazolt. 2020-óta pedig a régió egyik legnagyobb vállalatcsoportjának, MOL-nak a kommunikációs igazgatója.
Hallgasd meg itt: PLAY

Nyilván más a nézőpontja egy óriás cég szakembereként, de vannak szakmai fogások, amik egyaránt érvényesek egy KKV-re, és egy nagyvállalatra is. Lássunk is néhány példát az elhangzó kérdések alapján:

- Miért éri meg a MOL-nak szponzorálni, hiszen gond nélkül üzemelnének enélkül is?

- Mikor a TV, és mikor a TikTok a megfelelő szócső?

- Szakmai nonszensz, vagy lehet-e jól kommunikálni az 1-től a 99 plusszig terjedő korosztályi célcsoportnak?

- Hisz a retail médiában?

- 30 ország, 60 márka, hogyan lehet egyáltalán átlátni, elemezni, tervezni?

Sőt még azt is megtudatjuk a beszélgetésből, hogy Milák Kristóf nem csak úszózseni, de még jó fej is.

Jó hallgatózást kívánok a „A reklám, befektetés” című beszélgetésünkhöz!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …