Péter a Szegedi Tudomány Egyetemen végzett média- és kommunikációs szakon. Ezt követően csaknem 20 évet töltött a médiában. Többek között a Marquard Media Magyarország Kft. férfi életmód divíziójának tartalomigazgatója volt. E szektorból a HELL Energy nemzetközi kommunikációs- és marketing-igazgatói pozíciójába igazolt. 2020-óta pedig a régió egyik legnagyobb vállalatcsoportjának, MOL-nak a kommunikációs igazgatója.
Hallgasd meg itt: PLAY
Nyilván más a nézőpontja egy óriás cég szakembereként, de vannak szakmai fogások, amik egyaránt érvényesek egy KKV-re, és egy nagyvállalatra is. Lássunk is néhány példát az elhangzó kérdések alapján:
- Miért éri meg a MOL-nak szponzorálni, hiszen gond nélkül üzemelnének enélkül is?
- Mikor a TV, és mikor a TikTok a megfelelő szócső?
- Szakmai nonszensz, vagy lehet-e jól kommunikálni az 1-től a 99 plusszig terjedő korosztályi célcsoportnak?
- Hisz a retail médiában?
- 30 ország, 60 márka, hogyan lehet egyáltalán átlátni, elemezni, tervezni?
Sőt még azt is megtudatjuk a beszélgetésből, hogy Milák Kristóf nem csak úszózseni, de még jó fej is.
Jó hallgatózást kívánok a „A reklám, befektetés” című beszélgetésünkhöz!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!