Tibor az eddigi marketingkommunikációs, trade marketing, kampánymenedzsment, PR és CRM területek mellett nyár óta az e-commerce, a customer experience és a B2B területekért is felel. Karrierje során több multinacionális és magyar nagyvállalatnál töltött be szakértői és vezetői pozíciót a marketing szinte minden szakterületén, mint például az E.ON, a Vodafone, a UPC, vagy a Nokia. Volt alkalma régiós és globális marketing stratégiáért is felelni.
A beszélgetés innen hallgatható meg: PLAY
A beszélgetésünkben többek közöt ezeket a kérdéseket tettem fel Tibornak:
- Habár a tavaly december volt a cég 35 éves fennállásának a legnagyobb árbevételű hónapja. A marketing, mint a fogyasztói társadalom egyik csúcsra járatója, hogyan képviselheti egyúttal a fenntarthatóságot?
- Mennyire tervez szcenáriókat krízis helyzetekre?
- Melyik a kedvenc saját kampánya?
- Gyorsulás van. Mennyire követhető ez a marketingben?
- A retail média mikor töri át a gátat hazánkban?
- A márka értéke mit ér az online kereskedelemben?
- Hogyan áll a konkurenciával vívott harcban? – Kérdeztem ezt annak ellenére, hogy kimagasló üzleti eredményeket hoztak az évben a márkamutatók szintjén és kereskedelemben is. De a konkurencia sem alszik.
- Munkájában eljut-e a flow-ig?
Felesége, Metykó Zsófi is szakmabeli, akinek a marketingre vonatkozó, frappáns meghatározását Tibor a beszélgetésben is felemlítette. Tette ezt nem csak azért, mert az interjút indító kérésemre - amely szerint jellemezze magát őt szóval - az első két kifejezés a családapa és a férj voltak, hanem, mert nagyon is találónak tartja. Úgyhogy legyen ez a beszélgetésünk címe. Jó hallgatódzást kívánok tehát „A marketing a vállalati önismeret” című beszélgetésünkhöz.
Jó halgatódzást kívánok! |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!