
A Diego több mint 30 éve jelen van a magyar piacon.100 százalékosan magyar márka, de regionális márkává is vált. Vevőkörük nagyobb százalékban lakossági fogyasztó, úgyhogy folyamatosan alkalmazkodniuk kell, sőt elébe menni a vásárlói igényeknek, elvárásoknak.
Éppen ezért a beszélgetésünkben a legtöbb szó a marketing napi gyakorlatáról esik majd. Néhány kérdés ezek közül:
- Miért mondható, hogy a retail mindennapos dzsungelharc?
- Mi működik a vásárlók megnyerésében a leginkább?
- A mesterséges intelligencia mikor fog a legnagyobb áttörést okozni a munkájában?
- Hogyan lehet a szatócs szemléletet a digitális térbe átvinni?
- Miként lehet a mesterséges intelligencia óriási kínálatából a leghasznosabbakat kiválasztani?
Ez utóbbi kérdésre részben elárulom Gábor válaszát: „Folyamatos tanulással!”
Alvin Toffler a világ egyik kiemelkedő futuristája mondta, hogy:
„A 21. század analfabétái nem azok lesznek, akik nem tudnak írni és olvasni, hanem azok, akik nem tudnak tanulni, a tanultakat elfelejteni és újra tanulni.”
Jó hallgatódzást kívánok a „A dzsungelharcban a legjobb fegyver a tanulás” című beszélgetésünkhöz.
Gáborral legközelebb, február 19-én találkozhatnak a DigitalHungary Klub eseményen!
Program PDF formátumban itt: KLIKK
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!