A dzsungelharcban a legjobb fegyver a tanulás - Beszélgetés Gesztesi Gáborral - Podcast ajánló

A dzsungelharcban a legjobb fegyver  a tanulás - Beszélgetés Gesztesi Gáborral - Podcast ajánló
Mostani adásunkban többek közt arról kérdeztem Gesztesi Gábort, a Diego marketingigazgatóját, hogy miért mondható, hogy a retail mindennapos dzsungelharc. Miként lehet a mesterséges intelligencia óriási kínálatából a leghasznosabbakat kiválasztani? De górcső alá vettük, boncolgattuk a vásárlók dinamikusan változó hangulatától a mesterséges intelligencia korlátjáig majd mindent. Jó hallgatódzást kívánok

PLAY gomb

A Diego több mint 30 éve jelen van a magyar piacon.100 százalékosan magyar márka, de regionális márkává is vált. Vevőkörük nagyobb százalékban lakossági fogyasztó, úgyhogy folyamatosan alkalmazkodniuk kell, sőt elébe menni a vásárlói igényeknek, elvárásoknak.

Éppen ezért a beszélgetésünkben a legtöbb szó a marketing napi gyakorlatáról esik majd. Néhány kérdés ezek közül:

- Miért mondható, hogy a retail mindennapos dzsungelharc?

- Mi működik a vásárlók megnyerésében a leginkább?

- A mesterséges intelligencia mikor fog a legnagyobb áttörést okozni a munkájában?

- Hogyan lehet a szatócs szemléletet a digitális térbe átvinni?

- Miként lehet a mesterséges intelligencia óriási kínálatából a leghasznosabbakat kiválasztani?

Ez utóbbi kérdésre részben elárulom Gábor válaszát: „Folyamatos tanulással!

Alvin Toffler a világ egyik kiemelkedő futuristája mondta, hogy:

„A 21. század analfabétái nem azok lesznek, akik nem tudnak írni és olvasni, hanem azok, akik nem tudnak tanulni, a tanultakat elfelejteni és újra tanulni.”

Jó hallgatódzást kívánok a „A dzsungelharcban a legjobb fegyver a tanulás” című beszélgetésünkhöz.

Gáborral legközelebb, február 19-én találkozhatnak a DigitalHungary Klub eseményen!

Program PDF formátumban itt: KLIKK

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, igazság- és következménykutató, álmodozó. Bemutatkozás három féle módon: – I./III. üzleti, kicsit másképpen – II./III. Évszámokban, – III./III. Szubjektíven …