Gondolták volna, hogy a Balázs által rendszeresen látogatott 25 honlap - ha az infókat kinyomtatnánk - kb. 250 méteres salgó polcnyi adatot tárol Róla? Úgyhogy mindjárt a beszélgetés elején arról diskuráltunk, hogy mit lehet ezzel az adatáradattal kezdeni?
Hova vezet ez? Mi az előnye és mi a hátránya PR szempontból is?
PLAY GOMB! Hallgasd meg most!
Aztán jöttek sorban az olyan témák mint:
- Mi a különbség a marketing és a PR-marketing között?
- A PR-nak hol van szerepe a véleménybuborékok mozgatásában?
- Kultúra és PR kapcsolata?
- Poros-e a PR?
- Hogyan mérhető a PR emberekre gyakorolt hatása? Vagyis az IMPACT, amit mostanában annyira szeretünk emlegetni, lássuk be, néha üresen szajkózni.
- Miben hasznos a PR puhasága?
- Mi ma a píáros célja?
- Mire vannak huzalozva manapság az agyak?
Vannak dolgok, amelyek szívesen költöznek szavakba. Balázs tudása, tapasztalata és szakma-szeretete miatt a PR-al most éppen ez történt.
Jó hallgatózást kívánok a „PR vontatóhajó, amely az óriás monstrumot is elvontatja” című beszélgetésünkhöz!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!