Interjúk 3. oldal

A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

Százból kilencvenkilenc vásárló olvas kommenteket a kinézett termékről, mégis a vállalatok csak kisebb része követi és reagál aktívan a közösségi média visszajelzésekre. A könnyen elérhető online adatforrások mellett érdemes a márkáknak mélyebb kutatások segítségével megismerni az ügyfelek élményeit – véli Stéger Anett, a Magyar Posta Zrt. piackutatási osztályának vezetője, a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Egészség! Az értékét kell kommunikálni!  Interjú dr. Katona Norberttel és dr. Szabó Ritával, a Marketing- és PR-tevékenység az egészségügyben című könyv szerzőivel.

Egészség! Az értékét kell kommunikálni! Interjú dr. Katona Norberttel és dr. Szabó Ritával, a Marketing- és PR-tevékenység az egészségügyben című könyv szerzőivel.

Az egészségügyi marketing- és PR társadalmi feladatköre egyre növekszik, alkalmazásuk elengedhetetlen a célok megvalósításához.
A mesterséges intelligencia elterjedése a társadalmi átrendeződés egyik hajtóereje lesz

A mesterséges intelligencia elterjedése a társadalmi átrendeződés egyik hajtóereje lesz

Mindannyian lélegzet-visszafojtva figyeljük a mesterséges intelligencia (MI) térnyerését. Egyre több az aggódó hang: ki szab határt a rohamos fejlődésnek? Képesek leszünk jogilag is lekövetni a piac változásait? Milyen alkalmazásokat lesz tilos fejleszteni? És vajon elveszik-e a robotok a munkánkat a következő évtizedben? Karászi Zoltánnal, a több iparágban tesztelést, vizsgálatot és tanúsítást végző QTICS Group elnökével beszélgettünk.
A kereskedőház platformokon át követi a fogyasztókat

A kereskedőház platformokon át követi a fogyasztókat

A kétszer kettő lehet több mint négy? Ha megfelelően használjuk a médiafelületeket egymásra épülő reklámkampányokra, akkor biztosan igen. Tóth Bálinttal, az Atmedia multimédia specialistájával készült interjúnkból kiderül, hogy miben több az omnichannel, mint a muntichannel.
„A mesterséges intelligencia fejlesztése önmagunkról szól, arról, hogy mi mit tartunk értéknek”

„A mesterséges intelligencia fejlesztése önmagunkról szól, arról, hogy mi mit tartunk értéknek”

Rab Árpád társadalomtudós szerint ez a tudatosság lesz a jövőben a legnagyobb kihívás az emberek számára.
A cseh és lengyel cégek a reklám szerepének megértése miatt sikeresebbek a magyaroknál. Interjú Somlói Zsolttal

A cseh és lengyel cégek a reklám szerepének megértése miatt sikeresebbek a magyaroknál. Interjú Somlói Zsolttal

A közízlés és a digitalizáció is hozzájárul a reklámok minőségének romlásához. De talán ennél is fontosabb, hogy a magyar vállalatok még mindig nem ismerik fel a reklám és a kommunikáció fontosságát a nemzetközileg is versenyképes termékek és szolgáltatások fejlesztése kapcsán – véli Somlói Zsolt, a Mindshare reklámügynökség ügyvezetője
A legjobb impulzus a vásárláshoz – az in-store digitális média

A legjobb impulzus a vásárláshoz – az in-store digitális média

Az üzletekben elhelyezett digitális hirdetések az online és az offline reklámok előnyeit egyesítik, jóval kedvezőbb áron. Ráadásul mára valódi tömegelérést is biztosítható a médiafelület, hiszen Tóth Zoltán, a DigInStore Zrt. vezérigazgatója szerint félmillió felnőtt magyar érhető el a TrafikTV monitorjai segítségével, ezért a médiamixben egyre nagyobb szerep juthat ennek a médiacsatornának.
Podcast, TikTok, újmédia – kire milyen jogszabályok vonatkoznak?

Podcast, TikTok, újmédia – kire milyen jogszabályok vonatkoznak?

Az új Európai Uniós jogszabályok a közösségi média platformjait is szigorúan szabályozzák. Ennek is szerepe lehet abban, hogy már a Google is magára nézve kötelezőnek fogadta el - a nemrégiben nyolc év után megújult - Magyar Reklámetikai Kódexet, amit leginkább az új digitális technikák miatt kellett felülvizsgálni – mondta el Kapi Anikó ügyvéd, a Kapi Legal (Kapi Ügyvédi Iroda) alapítója.
A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

Az Adaptive Media 15 éve van jelen az online hirdetési piacon – ennek kapcsán Sopov István az Adaptive Media vezetője arról nyilatkozott, hogy mitől lehetnek a prémium tartalmak és az innovatív formátumok sikeresek. Az IAB Hungary elnökeként pedig arról is kérdeztük, hogyan tudnák az iparági szereplők a hazai online hirdetési piacot fejleszteni, a globálisokkal szemben versenyképesebbé tenni.
Interjú Sabjányi Lászlóval, a Bolt ügyvezető igazgatójával

Interjú Sabjányi Lászlóval, a Bolt ügyvezető igazgatójával

A saját tulajdonban lévő gépjárművek napi szintű használata rendszeresen dugókat okoz a városi közlekedésben. Az infrastruktúra és a közlekedési kultúra fejlődése azonban hosszú távon megoldást jelenthetne, melynek a részét képezi az alternatív és a közösségi közlekedés elterjedése is.
3/105