Interjúk 3. oldal

A köztünk élő z generáció. Podcastajánló

A köztünk élő z generáció. Podcastajánló

Mennyire ismerjük a Z-generációt? Mi jellemzi a lelkivilágukat? 
Hogy állnak a munkához? És mitől fognak ránk tényleg odafigyelni? Rónyai Júlia Bereczki Enikő generációs és ifjusági szakértővel beszélget.
„A kudarcoktól nem félni kell, hanem tanulni belőlük”

„A kudarcoktól nem félni kell, hanem tanulni belőlük”

Lizzy Card, PlanAll, Remind, Tudatosság napja – mind-mind Szilágyi Gábor sikereinek és munkájának egy-egy állomása. A siker pedig nem a véletlen műve, sokkal inkább azé a vállalkozószellemű bátorságé, ami Gábort végig kísérte az elmúlt több mint húsz évben. Az elszántság mellé társul szegődött még hozzá az úton a kitartás, a folyamatos kíváncsiság, a tanulni vágyás, és egy olyan lelkes csapat, mellyel az álmok megvalósítása sem tűnik lehetetlen vállalkozásnak. Szilágyi Gáborral, a Lizzy Card ügyvezető társtulajdonosával, a PlanAll tervezők és a Remind Magazin kiadójával beszélgettünk.
Játékossággal közelebb hozható a fenntarthatóság, ami az üzletnek is jót tesz

Játékossággal közelebb hozható a fenntarthatóság, ami az üzletnek is jót tesz

Japánból indult fenntarthatósági játékkal tudják a vállalatok vezetői és kollégái is jobban megérteni, miért van fontos szerepük a Föld jövője szempontjából. A sokszor nehezen érhető összefüggéseket könnyen átélhetővé tevő megoldásokról Viárgh Miklóssal, a GreenCat startup társalapítójával beszélgettünk.
YET to come. A legjobb dolgok csak most ezután következnek. Podcastajánló

YET to come. A legjobb dolgok csak most ezután következnek. Podcastajánló

Most következő műsorban Kovács András Péterrel, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatójával beszélgetek. Ez év márciusától tölti be ezt a pozíciót és a fiatal márka hosszútávú felépítésének nagy lendülettel látott neki. A Yettel újonnan fejlesztett szó, amelynek specifikus jelentése nincsen. Azt fogja jelenteni az embereknek amilyen tartalommal Péter a kollégáival majd megtölti.
Interjú Szalkai Rékával, a Mastercard marketingigazgatójával

Interjú Szalkai Rékával, a Mastercard marketingigazgatójával

Bármennyire is trendszetternek tartja az általa képviselt márkát, nem gondolja, hogy csak azért, mert épp menő lett a podcast, a Mastercardnak is saját podcastcsatornát kellene indítania. A partneri együttműködésekben hisz, részben ezt látja megoldásként arra a dilemmára is, hogy a hazai médiumok egyre szorongatottabb helyzetbe kerülnek a reklámpiacon. Szalkai Rékával, a Mastercard magyarországi marketingigazgatójával beszélgettünk.
A médiamérést nem az AI, hanem az okosan értelmezett adatok teszik hatékonyabbá

A médiamérést nem az AI, hanem az okosan értelmezett adatok teszik hatékonyabbá

Úgy költenek a globális tech platformok rendszerieben óriási összegeket a hirdetők, hogy független forrásból le sem ellenőrzik, hogy tényleg az ígért célcsoportnak jelentek-e meg a hirdetések – mutatott rá a digitális hirdetési piac egyik anomáliájára Ambruszter Géza, a Gemius Hungary cégvezetője.
„Soha nem gondoltam, hogy én valaha ecsettel fogok festeni” – interjú Császár Előddel

„Soha nem gondoltam, hogy én valaha ecsettel fogok festeni” – interjú Császár Előddel

Császár Előd a mesterséges intelligencia segítségével bontakoztatta ki festészetét, mostanra pedig már egészen máshogy vezeti kezét a mesterséges intelligencia. Előd ma már maga festi ikonikussá vált cicáit egy saját maga által kifejlesztett technikával. Alkotó fantáziája pedig fékezhetetlen, kollázsanimációs filmsorozatot készít, és hamarosan Amerikában is megismerhetik képzőművészként.
A sporttal még mindig tömegek érhetők el!

A sporttal még mindig tömegek érhetők el!

A fiatalok eltérő attitűdjei miatt a sportnak is változnia kell Dr. András Krisztina, az Óbudai Egyetem Alba Regia Karának egyetemi docense, a Sportközgazdász mesterszak vezetője, a Sport – Innováció – Menedzsment Kutatóműhely vezetője szerint. Interjúnkból az is kiderült, miért van ma már olyan sok kínai szponzor a futball Eb-n.
Akár a szomszédunk is lehet sorozatgyilkos

Akár a szomszédunk is lehet sorozatgyilkos

Biztosan sokan hallották már azt a mondatot, hogy a sorozatgyilkosok köztünk járnak. Ahogy Kitanics Márk kriminálpszichológussal beszélgettem, rá kellett jönnöm, hogy ez bármilyen ijesztő is, tényleg nem áll távol a valóságtól. Na de, mégis mitől válik valaki sorozatgyilkossá, és mi alapján történik az áldozatok kiválasztása? Az interjúból többek között ezekre a kérdésekre is kiderül a válasz.
Értékelik az emberek, ha egy márkának van véleménye – főleg ha hosszú távon

Értékelik az emberek, ha egy márkának van véleménye – főleg ha hosszú távon

Felértékelődik a szponzoráció szerepe a reklámzaj növekedésével. A fogyasztók számára azonban fontos, hogy a márkák támogatása, együttműködése szervesen kapcsolódjon a márkák értékeihez. Sántha Tamás, a Magyar Telekom márka élmény vezetőjével készült interjúnkból az is kiderül, mivel lehet a fiatalokat hatékonyan megszólítani.
3/114