Interjúk 3. oldal

Mi rejtőzik a világ 5 legkegyetlenebb sorozatgyilkosának elméjében? I. rész - Podcast ajánló

Mi rejtőzik a világ 5 legkegyetlenebb sorozatgyilkosának elméjében? I. rész - Podcast ajánló

Gondolkodtál már azon, hogy milyen gondolatok járhatnak egy sorozatgyilkos fejében? Szuchy Brigitta, a Digital Hungary főszerkesztője izgalmas beszélgetést folytatott Kitanics Márk kriminálpszichológussal arról, milyen pszichológiai mechanizmusok állhatnak a történelem legkegyetlenebb gyilkosainak tettei mögött.
Ez olyan ügyfélélmény, ami jó esetben pénzt is ad – Podcast ajánló

Ez olyan ügyfélélmény, ami jó esetben pénzt is ad – Podcast ajánló

A szerencsejáték és a remény szoros kapcsolatban vannak. Brenkus Krisztián a Szerencsejáték Zrt. Ügyfélélmény és Digitalizációs Főosztály vezetője azért nem csak a reményre bízza az Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi tevékenységét. Szívós, szakmailag megalapozott munkával dolgozik kollégáival azon, hogy a nyertes megvegye a jackpotot tartalmazó szelvényt.
Nem mindenki nárcisztikus, akivel összevesztél! Így szűrd ki a félrevezető pszichológiai tartalmakat

Nem mindenki nárcisztikus, akivel összevesztél! Így szűrd ki a félrevezető pszichológiai tartalmakat

″Miből tudhatod, hogy ADHD-s vagy?″, ″Öt jel, hogy nárcisztikus a pasid″ - ugye, ismerősek ezek a címek a közösségi médiából? Dús András pszichológus szerint számos mítosz kering a felkapott fogalmakról, ám ha valami túl egyszerűnek tűnik, joggal gyanakodhatunk. Sok a féligazságokon alapuló cikk, poszt és videó, amik alapján tévesen diagnosztizálhatjuk magunkat, rosszabb esetben másokat is. De mik a leggyakoribb tévhitek és milyen forrásból érdemes tájékozódni?
„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.
A reklámiparban már a gyakorlatban bizonyít az AI

A reklámiparban már a gyakorlatban bizonyít az AI

Aki csak a költségeket csökkenti és nem követi a radar alatti, a periférián bekövetkező eseményeket is, könnyen úgy járhat, mint a Kodak vagy a Nokia – nyilatkozta Mező László, az EssenceMediacom kelet-közép-európai vezetője, magyarországi ügyvezetője.
„Ha valamiben segítek egy e-kereskedelmi szereplőnek, akkor abból rendszerint én magam is tanulok”

„Ha valamiben segítek egy e-kereskedelmi szereplőnek, akkor abból rendszerint én magam is tanulok”

Nem gondolja, hogy a covid-járvány időszakának az e-kereskedelmi szektor minden szereplője egyaránt nyertese lett volna, ahogy azt sem, hogy protokollokkal lefedhető lenne cége működése. Világítástechnikai webáruházával, a Lumenettel folyamatosan szintet lép, most épp a nemzetközi piacra lépés a cél. Az Ecommerce Hungary elnökeként pedig azt látja, hogy hazai és nemzetközi szinten is küzdeni kell az esélyegyenlőségért az olyan piaci szereplőkkel szemben, mint a Temu. A Példakép díjas Zabari Istvánnal beszélgettünk.
Lehet-e a reklám kulturális termék? Podcast ajánló

Lehet-e a reklám kulturális termék? Podcast ajánló

Ez most nem egy könnyed csevej lesz, úgyhogy kérem szépen a hallgatóinkat, hogy szánjanak időt a meghallgatásra, esetenként a visszahallgatásra és értelmezésre.
„A nap végén jó lenne valami olyat tenni, ami fennmarad, vagy ami hosszú távon is működik”

„A nap végén jó lenne valami olyat tenni, ami fennmarad, vagy ami hosszú távon is működik”

Interjú Szalkai Rékával, a Mastercard marketingigazgatójával
Olvasás a digitális korban – Endrédy Balázs gondolatai az olvasás jövőjéről

Olvasás a digitális korban – Endrédy Balázs gondolatai az olvasás jövőjéről

Gondolkodtál már azon, hogy a könyvek elveszítik-e a helyüket a digitális világban? Az Internet Hungary konferencián, a szót kér a Z generáció sorozatban Dadányi Anna izgalmas beszélgetést folytatott Endrédy Balázs pszichológussal, filozófussal arról, hogyan változnak az olvasási szokásaink, és hogy van-e még esélye a klasszikus irodalomnak a gyors fogyasztású tartalmakkal szemben.
A legjobban mindig a nehéz szituációkban érzem magam, mert ott dől el az, hogy mennyire vagyunk jók szakmailag

A legjobban mindig a nehéz szituációkban érzem magam, mert ott dől el az, hogy mennyire vagyunk jók szakmailag

Bár fele-fele arányban érzi magát PR-esnek és marketingesnek, úgy véli, a mai világunkban a társadalmi-gazdasági krízisek kapcsán észlelhető problémákra a PR erősebb válaszokat tud adni, mint a marketing. Az önkéntes segítségnyújtás a génjeiben van, szerencsésnek érzi magát, hogy ezt a szemléletet a munkahelyein is megtalálta. Pontosan érzékeli, miben más a fiatalabb generáció és konkrét üzenete is van hozzájuk. Szinai Ádámmal, a CIB Bank marketing és kommunikációs vezetőjével, a Példakép díj PR kategóriájának idei győztesével beszélgettünk.
3/120