
2025. február 25. 20:15Szuchy BrigittaSzánj az olvasásra 1 percet!
Gondolkodtál már azon, hogy milyen gondolatok járhatnak egy sorozatgyilkos fejében? Szuchy Brigitta, a Digital Hungary főszerkesztője izgalmas beszélgetést folytatott Kitanics Márk kriminálpszichológussal arról, milyen pszichológiai mechanizmusok állhatnak a történelem legkegyetlenebb gyilkosainak tettei mögött.
Interjúk

2025. február 24. 18:09Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
A szerencsejáték és a remény szoros kapcsolatban vannak. Brenkus Krisztián a Szerencsejáték Zrt. Ügyfélélmény és Digitalizációs Főosztály vezetője azért nem csak a reményre bízza az Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi tevékenységét. Szívós, szakmailag megalapozott munkával dolgozik kollégáival azon, hogy a nyertes megvegye a jackpotot tartalmazó szelvényt.
Interjúk

2025. február 22. 05:41Rónyai JúliaSzánj az olvasásra 7 percet!
″Miből tudhatod, hogy ADHD-s vagy?″, ″Öt jel, hogy nárcisztikus a pasid″ - ugye, ismerősek ezek a címek a közösségi médiából? Dús András pszichológus szerint számos mítosz kering a felkapott fogalmakról, ám ha valami túl egyszerűnek tűnik, joggal gyanakodhatunk. Sok a féligazságokon alapuló cikk, poszt és videó, amik alapján tévesen diagnosztizálhatjuk magunkat, rosszabb esetben másokat is. De mik a leggyakoribb tévhitek és milyen forrásból érdemes tájékozódni?
Interjúk

2025. február 20. 05:27Juhász MariannaSzánj az olvasásra 7 percet!
Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.
Interjúk

2025. február 17. 05:51Bucsky PéterSzánj az olvasásra 9 percet!
Aki csak a költségeket csökkenti és nem követi a radar alatti, a periférián bekövetkező eseményeket is, könnyen úgy járhat, mint a Kodak vagy a Nokia – nyilatkozta Mező László, az EssenceMediacom kelet-közép-európai vezetője, magyarországi ügyvezetője.
Interjúk

2025. február 25. 05:23Ganzler OrsolyaSzánj az olvasásra 10 percet!
Nem gondolja, hogy a covid-járvány időszakának az e-kereskedelmi szektor minden szereplője egyaránt nyertese lett volna, ahogy azt sem, hogy protokollokkal lefedhető lenne cége működése. Világítástechnikai webáruházával, a Lumenettel folyamatosan szintet lép, most épp a nemzetközi piacra lépés a cél. Az Ecommerce Hungary elnökeként pedig azt látja, hogy hazai és nemzetközi szinten is küzdeni kell az esélyegyenlőségért az olyan piaci szereplőkkel szemben, mint a Temu. A Példakép díjas Zabari Istvánnal beszélgettünk.
Interjúk

2025. február 23. 05:51Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Ez most nem egy könnyed csevej lesz, úgyhogy kérem szépen a hallgatóinkat, hogy szánjanak időt a meghallgatásra, esetenként a visszahallgatásra és értelmezésre.
Interjúk

2025. február 21. 08:33Ganzler OrsolyaSzánj az olvasásra 15 percet!
Interjú Szalkai Rékával, a Mastercard marketingigazgatójával
Interjúk

2025. február 20. 05:19Szabó MajaSzánj az olvasásra 1 percet!
Gondolkodtál már azon, hogy a könyvek elveszítik-e a helyüket a digitális világban? Az Internet Hungary konferencián, a szót kér a Z generáció sorozatban Dadányi Anna izgalmas beszélgetést folytatott Endrédy Balázs pszichológussal, filozófussal arról, hogyan változnak az olvasási szokásaink, és hogy van-e még esélye a klasszikus irodalomnak a gyors fogyasztású tartalmakkal szemben.
Interjúk

2025. február 16. 06:06Ganzler OrsolyaSzánj az olvasásra 9 percet!
Bár fele-fele arányban érzi magát PR-esnek és marketingesnek, úgy véli, a mai világunkban a társadalmi-gazdasági krízisek kapcsán észlelhető problémákra a PR erősebb válaszokat tud adni, mint a marketing. Az önkéntes segítségnyújtás a génjeiben van, szerencsésnek érzi magát, hogy ezt a szemléletet a munkahelyein is megtalálta. Pontosan érzékeli, miben más a fiatalabb generáció és konkrét üzenete is van hozzájuk. Szinai Ádámmal, a CIB Bank marketing és kommunikációs vezetőjével, a Példakép díj PR kategóriájának idei győztesével beszélgettünk.
Interjúk
2025. február 25. 20:15Szuchy Brigitta
Gondolkodtál már azon, hogy milyen gondolatok járhatnak egy sorozatgyilkos fejében? Szuchy Brigitta, a Digital Hungary főszerkesztője izgalmas beszélgetést folytatott Kitanics Márk kriminálpszichológussal arról, milyen pszichológiai mechanizmusok állhatnak a történelem legkegyetlenebb gyilkosainak tettei mögött.
Interjúk
2025. február 25. 05:23Ganzler Orsolya
Nem gondolja, hogy a covid-járvány időszakának az e-kereskedelmi szektor minden szereplője egyaránt nyertese lett volna, ahogy azt sem, hogy protokollokkal lefedhető lenne cége működése. Világítástechnikai webáruházával, a Lumenettel folyamatosan szintet lép, most épp a nemzetközi piacra lépés a cél. Az Ecommerce Hungary elnökeként pedig azt látja, hogy hazai és nemzetközi szinten is küzdeni kell az esélyegyenlőségért az olyan piaci szereplőkkel szemben, mint a Temu. A Példakép díjas Zabari Istvánnal beszélgettünk.
Interjúk
2025. február 24. 18:09Csermely Ákos
A szerencsejáték és a remény szoros kapcsolatban vannak. Brenkus Krisztián a Szerencsejáték Zrt. Ügyfélélmény és Digitalizációs Főosztály vezetője azért nem csak a reményre bízza az Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi tevékenységét. Szívós, szakmailag megalapozott munkával dolgozik kollégáival azon, hogy a nyertes megvegye a jackpotot tartalmazó szelvényt.
Interjúk
2025. február 23. 05:51Csermely Ákos
Ez most nem egy könnyed csevej lesz, úgyhogy kérem szépen a hallgatóinkat, hogy szánjanak időt a meghallgatásra, esetenként a visszahallgatásra és értelmezésre.
Interjúk
2025. február 22. 05:41Rónyai Júlia
″Miből tudhatod, hogy ADHD-s vagy?″, ″Öt jel, hogy nárcisztikus a pasid″ - ugye, ismerősek ezek a címek a közösségi médiából? Dús András pszichológus szerint számos mítosz kering a felkapott fogalmakról, ám ha valami túl egyszerűnek tűnik, joggal gyanakodhatunk. Sok a féligazságokon alapuló cikk, poszt és videó, amik alapján tévesen diagnosztizálhatjuk magunkat, rosszabb esetben másokat is. De mik a leggyakoribb tévhitek és milyen forrásból érdemes tájékozódni?
Interjúk
2025. február 21. 08:33Ganzler Orsolya
Interjú Szalkai Rékával, a Mastercard marketingigazgatójával
Interjúk
2025. február 20. 05:27Juhász Marianna
Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.
Interjúk
2025. február 20. 05:19Szabó Maja
Gondolkodtál már azon, hogy a könyvek elveszítik-e a helyüket a digitális világban? Az Internet Hungary konferencián, a szót kér a Z generáció sorozatban Dadányi Anna izgalmas beszélgetést folytatott Endrédy Balázs pszichológussal, filozófussal arról, hogyan változnak az olvasási szokásaink, és hogy van-e még esélye a klasszikus irodalomnak a gyors fogyasztású tartalmakkal szemben.
Interjúk
2025. február 17. 05:51Bucsky Péter
Aki csak a költségeket csökkenti és nem követi a radar alatti, a periférián bekövetkező eseményeket is, könnyen úgy járhat, mint a Kodak vagy a Nokia – nyilatkozta Mező László, az EssenceMediacom kelet-közép-európai vezetője, magyarországi ügyvezetője.
Interjúk
2025. február 16. 06:06Ganzler Orsolya
Bár fele-fele arányban érzi magát PR-esnek és marketingesnek, úgy véli, a mai világunkban a társadalmi-gazdasági krízisek kapcsán észlelhető problémákra a PR erősebb válaszokat tud adni, mint a marketing. Az önkéntes segítségnyújtás a génjeiben van, szerencsésnek érzi magát, hogy ezt a szemléletet a munkahelyein is megtalálta. Pontosan érzékeli, miben más a fiatalabb generáció és konkrét üzenete is van hozzájuk. Szinai Ádámmal, a CIB Bank marketing és kommunikációs vezetőjével, a Példakép díj PR kategóriájának idei győztesével beszélgettünk.
Interjúk