2024. augusztus 07. 05:27Rónyai JúliaSzánj az olvasásra 1 percet!
Mennyire ismerjük a Z-generációt? Mi jellemzi a lelkivilágukat?
Hogy állnak a munkához? És mitől fognak ránk tényleg odafigyelni? Rónyai Júlia Bereczki Enikő generációs és ifjusági szakértővel beszélget.
Interjúk
2024. augusztus 04. 06:07Juhász MariannaSzánj az olvasásra 9 percet!
Lizzy Card, PlanAll, Remind, Tudatosság napja – mind-mind Szilágyi Gábor sikereinek és munkájának egy-egy állomása. A siker pedig nem a véletlen műve, sokkal inkább azé a vállalkozószellemű bátorságé, ami Gábort végig kísérte az elmúlt több mint húsz évben. Az elszántság mellé társul szegődött még hozzá az úton a kitartás, a folyamatos kíváncsiság, a tanulni vágyás, és egy olyan lelkes csapat, mellyel az álmok megvalósítása sem tűnik lehetetlen vállalkozásnak. Szilágyi Gáborral, a Lizzy Card ügyvezető társtulajdonosával, a PlanAll tervezők és a Remind Magazin kiadójával beszélgettünk.
Interjúk
2024. augusztus 02. 05:41Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
Japánból indult fenntarthatósági játékkal tudják a vállalatok vezetői és kollégái is jobban megérteni, miért van fontos szerepük a Föld jövője szempontjából. A sokszor nehezen érhető összefüggéseket könnyen átélhetővé tevő megoldásokról Viárgh Miklóssal, a GreenCat startup társalapítójával beszélgettünk.
Interjúk
2024. július 29. 16:03Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Most következő műsorban Kovács András Péterrel, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatójával beszélgetek. Ez év márciusától tölti be ezt a pozíciót és a fiatal márka hosszútávú felépítésének nagy lendülettel látott neki. A Yettel újonnan fejlesztett szó, amelynek specifikus jelentése nincsen. Azt fogja jelenteni az embereknek amilyen tartalommal Péter a kollégáival majd megtölti.
Interjúk
2024. július 24. 05:41Ganzler OrsolyaSzánj az olvasásra 16 percet!
Bármennyire is trendszetternek tartja az általa képviselt márkát, nem gondolja, hogy csak azért, mert épp menő lett a podcast, a Mastercardnak is saját podcastcsatornát kellene indítania. A partneri együttműködésekben hisz, részben ezt látja megoldásként arra a dilemmára is, hogy a hazai médiumok egyre szorongatottabb helyzetbe kerülnek a reklámpiacon. Szalkai Rékával, a Mastercard magyarországi marketingigazgatójával beszélgettünk.
Interjúk
2024. augusztus 05. 05:51Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
Úgy költenek a globális tech platformok rendszerieben óriási összegeket a hirdetők, hogy független forrásból le sem ellenőrzik, hogy tényleg az ígért célcsoportnak jelentek-e meg a hirdetések – mutatott rá a digitális hirdetési piac egyik anomáliájára Ambruszter Géza, a Gemius Hungary cégvezetője.
Interjúk
2024. augusztus 03. 05:27Juhász MariannaSzánj az olvasásra 5 percet!
Császár Előd a mesterséges intelligencia segítségével bontakoztatta ki festészetét, mostanra pedig már egészen máshogy vezeti kezét a mesterséges intelligencia. Előd ma már maga festi ikonikussá vált cicáit egy saját maga által kifejlesztett technikával. Alkotó fantáziája pedig fékezhetetlen, kollázsanimációs filmsorozatot készít, és hamarosan Amerikában is megismerhetik képzőművészként.
Interjúk
2024. augusztus 01. 12:21Bucsky PéterSzánj az olvasásra 8 percet!
A fiatalok eltérő attitűdjei miatt a sportnak is változnia kell Dr. András Krisztina, az Óbudai Egyetem Alba Regia Karának egyetemi docense, a Sportközgazdász mesterszak vezetője, a Sport – Innováció – Menedzsment Kutatóműhely vezetője szerint. Interjúnkból az is kiderült, miért van ma már olyan sok kínai szponzor a futball Eb-n.
Interjúk
2024. július 27. 05:39Szuchy BrigittaSzánj az olvasásra 9 percet!
Biztosan sokan hallották már azt a mondatot, hogy a sorozatgyilkosok köztünk járnak. Ahogy Kitanics Márk kriminálpszichológussal beszélgettem, rá kellett jönnöm, hogy ez bármilyen ijesztő is, tényleg nem áll távol a valóságtól. Na de, mégis mitől válik valaki sorozatgyilkossá, és mi alapján történik az áldozatok kiválasztása? Az interjúból többek között ezekre a kérdésekre is kiderül a válasz.
Interjúk
2024. július 22. 05:37Bucsky PéterSzánj az olvasásra 9 percet!
Felértékelődik a szponzoráció szerepe a reklámzaj növekedésével. A fogyasztók számára azonban fontos, hogy a márkák támogatása, együttműködése szervesen kapcsolódjon a márkák értékeihez. Sántha Tamás, a Magyar Telekom márka élmény vezetőjével készült interjúnkból az is kiderül, mivel lehet a fiatalokat hatékonyan megszólítani.
Interjúk
2024. augusztus 07. 05:27Rónyai Júlia
Mennyire ismerjük a Z-generációt? Mi jellemzi a lelkivilágukat?
Hogy állnak a munkához? És mitől fognak ránk tényleg odafigyelni? Rónyai Júlia Bereczki Enikő generációs és ifjusági szakértővel beszélget.
Interjúk
2024. augusztus 05. 05:51Bucsky Péter
Úgy költenek a globális tech platformok rendszerieben óriási összegeket a hirdetők, hogy független forrásból le sem ellenőrzik, hogy tényleg az ígért célcsoportnak jelentek-e meg a hirdetések – mutatott rá a digitális hirdetési piac egyik anomáliájára Ambruszter Géza, a Gemius Hungary cégvezetője.
Interjúk
2024. augusztus 04. 06:07Juhász Marianna
Lizzy Card, PlanAll, Remind, Tudatosság napja – mind-mind Szilágyi Gábor sikereinek és munkájának egy-egy állomása. A siker pedig nem a véletlen műve, sokkal inkább azé a vállalkozószellemű bátorságé, ami Gábort végig kísérte az elmúlt több mint húsz évben. Az elszántság mellé társul szegődött még hozzá az úton a kitartás, a folyamatos kíváncsiság, a tanulni vágyás, és egy olyan lelkes csapat, mellyel az álmok megvalósítása sem tűnik lehetetlen vállalkozásnak. Szilágyi Gáborral, a Lizzy Card ügyvezető társtulajdonosával, a PlanAll tervezők és a Remind Magazin kiadójával beszélgettünk.
Interjúk
2024. augusztus 03. 05:27Juhász Marianna
Császár Előd a mesterséges intelligencia segítségével bontakoztatta ki festészetét, mostanra pedig már egészen máshogy vezeti kezét a mesterséges intelligencia. Előd ma már maga festi ikonikussá vált cicáit egy saját maga által kifejlesztett technikával. Alkotó fantáziája pedig fékezhetetlen, kollázsanimációs filmsorozatot készít, és hamarosan Amerikában is megismerhetik képzőművészként.
Interjúk
2024. augusztus 02. 05:41Bucsky Péter
Japánból indult fenntarthatósági játékkal tudják a vállalatok vezetői és kollégái is jobban megérteni, miért van fontos szerepük a Föld jövője szempontjából. A sokszor nehezen érhető összefüggéseket könnyen átélhetővé tevő megoldásokról Viárgh Miklóssal, a GreenCat startup társalapítójával beszélgettünk.
Interjúk
2024. augusztus 01. 12:21Bucsky Péter
A fiatalok eltérő attitűdjei miatt a sportnak is változnia kell Dr. András Krisztina, az Óbudai Egyetem Alba Regia Karának egyetemi docense, a Sportközgazdász mesterszak vezetője, a Sport – Innováció – Menedzsment Kutatóműhely vezetője szerint. Interjúnkból az is kiderült, miért van ma már olyan sok kínai szponzor a futball Eb-n.
Interjúk
2024. július 29. 16:03Csermely Ákos
Most következő műsorban Kovács András Péterrel, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatójával beszélgetek. Ez év márciusától tölti be ezt a pozíciót és a fiatal márka hosszútávú felépítésének nagy lendülettel látott neki. A Yettel újonnan fejlesztett szó, amelynek specifikus jelentése nincsen. Azt fogja jelenteni az embereknek amilyen tartalommal Péter a kollégáival majd megtölti.
Interjúk
2024. július 27. 05:39Szuchy Brigitta
Biztosan sokan hallották már azt a mondatot, hogy a sorozatgyilkosok köztünk járnak. Ahogy Kitanics Márk kriminálpszichológussal beszélgettem, rá kellett jönnöm, hogy ez bármilyen ijesztő is, tényleg nem áll távol a valóságtól. Na de, mégis mitől válik valaki sorozatgyilkossá, és mi alapján történik az áldozatok kiválasztása? Az interjúból többek között ezekre a kérdésekre is kiderül a válasz.
Interjúk
2024. július 24. 05:41Ganzler Orsolya
Bármennyire is trendszetternek tartja az általa képviselt márkát, nem gondolja, hogy csak azért, mert épp menő lett a podcast, a Mastercardnak is saját podcastcsatornát kellene indítania. A partneri együttműködésekben hisz, részben ezt látja megoldásként arra a dilemmára is, hogy a hazai médiumok egyre szorongatottabb helyzetbe kerülnek a reklámpiacon. Szalkai Rékával, a Mastercard magyarországi marketingigazgatójával beszélgettünk.
Interjúk
2024. július 22. 05:37Bucsky Péter
Felértékelődik a szponzoráció szerepe a reklámzaj növekedésével. A fogyasztók számára azonban fontos, hogy a márkák támogatása, együttműködése szervesen kapcsolódjon a márkák értékeihez. Sántha Tamás, a Magyar Telekom márka élmény vezetőjével készült interjúnkból az is kiderül, mivel lehet a fiatalokat hatékonyan megszólítani.
Interjúk