Interjúk 2. oldal

Szabályozható az emberi hülyeség?

Szabályozható az emberi hülyeség?

Jól kikérdeztük Lévai Richárdot arról, hogy miért is jó a GDPR, ki mit veszít, ha figyelmen kívül hagyja.
Hogyan lehet egy webáruház a piac megkerülhetetlen szereplője? - Interjú Csereklei Zoltánnal, a Pelenka.hu alapítójával

Hogyan lehet egy webáruház a piac megkerülhetetlen szereplője? - Interjú Csereklei Zoltánnal, a Pelenka.hu alapítójával

A visszatérő vevők megszerzésében a vásárlói élmény megteremtése az egyik legfontosabb tényező, amit kimondani könnyű, megvalósítani viszont...
Van-e helye az intuíciónak a döntéshozatalban, ha ilyen sok adatunk van?

Van-e helye az intuíciónak a döntéshozatalban, ha ilyen sok adatunk van?

Tetszik vagy sem, de a nem mért dolgok is hatással vannak a folyamatokra és a döntésekre is. Interjú Lengyel Zoltánnal.
Egy márkának a fontos kérdéseket is feszegetnie kell – interjú a Telekom kommunikációs igazgatójával

Egy márkának a fontos kérdéseket is feszegetnie kell – interjú a Telekom kommunikációs igazgatójával

Szabó Bélával a márka lelkiéig ástunk, emellett a kreatív szakember beavatott minket a személyes filozófiájába is.
Az intimitás együtt jár a sebezhetőséggel, de senki sem szeretne sebezhető lenni – interjú Bajzáth Sándorral

Az intimitás együtt jár a sebezhetőséggel, de senki sem szeretne sebezhető lenni – interjú Bajzáth Sándorral

Beszélgetés egy végtelenül őszinte emberrel.
A cégek lassan ráébrednek a dizájnszemlélet fontosságra

A cégek lassan ráébrednek a dizájnszemlélet fontosságra

Kolozsi Istvánt kérdeztük arról az összegányolt felületekről, az érzékenységről és napjaink dizájneréről.
Otthonosan az ügyfélélményben – interjú a Szallas.hu vezérigazgatójával

Otthonosan az ügyfélélményben – interjú a Szallas.hu vezérigazgatójával

Szigetvári József arról is beszélt, hogy mi jelenti a siker kulcsát s hogy hol jön be a képe a service design.
Ezen a helyen találkoznak a progresszív és nyitott vezetők – interjú Horváth Jánossal, az MVÜK vezérigazgatójával

Ezen a helyen találkoznak a progresszív és nyitott vezetők – interjú Horváth Jánossal, az MVÜK vezérigazgatójával

Tudás, tapasztalat, kapcsolatrendszer, vezetői mindset.
Ha ez a szakma nem képes az emberekről szólni, akkor semmi más - interjú a Danubius Hotels vezérigazgatójával

Ha ez a szakma nem képes az emberekről szólni, akkor semmi más - interjú a Danubius Hotels vezérigazgatójával

Kovács Balázzsal beszélgettünk ember- és brandkezelésről, intuícióról, az adatról és a magyar hotelpiac jövőjéről.
A logisztika és a beszerzés az e-kereskedelem kulcsa

A logisztika és a beszerzés az e-kereskedelem kulcsa

Játék az árérzékenységgel, magas szintre fejlesztett logisztika és egyedi piaci szemlélet. Interjú Schmidt Richárddal.
2/66