
2023. augusztus 23. 06:13Bucsky PéterSzánj az olvasásra 9 percet!
Az új Európai Uniós jogszabályok a közösségi média platformjait is szigorúan szabályozzák. Ennek is szerepe lehet abban, hogy már a Google is magára nézve kötelezőnek fogadta el - a nemrégiben nyolc év után megújult - Magyar Reklámetikai Kódexet, amit leginkább az új digitális technikák miatt kellett felülvizsgálni – mondta el Kapi Anikó ügyvéd, a Kapi Legal (Kapi Ügyvédi Iroda) alapítója.
Interjúk

2023. augusztus 20. 06:06Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
Az Adaptive Media 15 éve van jelen az online hirdetési piacon – ennek kapcsán Sopov István az Adaptive Media vezetője arról nyilatkozott, hogy mitől lehetnek a prémium tartalmak és az innovatív formátumok sikeresek. Az IAB Hungary elnökeként pedig arról is kérdeztük, hogyan tudnák az iparági szereplők a hazai online hirdetési piacot fejleszteni, a globálisokkal szemben versenyképesebbé tenni.
Interjúk

2023. augusztus 17. 06:11Szuchy BrigittaSzánj az olvasásra 6 percet!
A saját tulajdonban lévő gépjárművek napi szintű használata rendszeresen dugókat okoz a városi közlekedésben. Az infrastruktúra és a közlekedési kultúra fejlődése azonban hosszú távon megoldást jelenthetne, melynek a részét képezi az alternatív és a közösségi közlekedés elterjedése is.
Interjúk

2023. augusztus 13. 08:13Lippai RolandSzánj az olvasásra 12 percet!
Véget ért az emberiség büntetésen és jutalmazáson alapuló motivációs korszaka – állítja Dr. Fromann Richárd szociológus, a JátékosLét Kutatóközpont alapító ügyvezetője. A szakember szerint az élmény vált az egyik legerősebb motivációs faktorrá és eljött az ideje a társadalmi intézmények flow alapú átszervezésére. Interjúnkból kiderül az is, hogy a játék és a gamifikáció hogyan hat a pszichére, milyen alapokon szervezi a közösségeket, hogyan teszi jobbá az egyén életminőségét, hol vannak a veszélyei és hogyan lehet leképezni a bizniszben.
Interjúk

2023. augusztus 09. 05:00Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 10 percet!
Kulturáltabb, a médiafogyasztók idegeit is kímélőbb megoldás a nonszpot hirdetéseken keresztül eljuttatni a kereskedelmi üzeneteket.
Interjúk