Interjúk 2. oldal

„Eredeti gondolat csak őszinteségből jön!” – interjú Molnár Viola Annával

„Eredeti gondolat csak őszinteségből jön!” – interjú Molnár Viola Annával

Az, hogy influencer vagy-e, nem elhatározás kérdése, hanem azon múlik, hogy az online közösség azzá tesz-e téged.
Tévé helyett médiaporfoliót épít az ATV

Tévé helyett médiaporfoliót épít az ATV

Interjú Németh S. Szilárd vezérigazgatóval.
Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabinát kérdeztük a brandben élő személyességről, az ügyfelekkel való kapcsolatról, a márkában való rendíthetetlen hitről.
Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Interjú Mérő Ádámmal, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managerével.
A márkabiztonság kérdése az egyik legnagyobb szakmai fenyegetés

A márkabiztonság kérdése az egyik legnagyobb szakmai fenyegetés

Akinek csak kalapácsa van, az mindent szögnek néz; Ziegler Gábort kérdeztük a márkabiztonság problematikájáról.
Ha a vezető nem akar a tükörbe nézni, akkor a sikernek is búcsút mondhat

Ha a vezető nem akar a tükörbe nézni, akkor a sikernek is búcsút mondhat

A coaching ma már nem úri muri, szinte bárkinek elérhető lehetőség, aminek pozitív hatása egyéni és vállalati szinten is mérhetően mutatkozik meg.
Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

A TikTok az Instagram babérjaira tör! Karvalics Attila, az ArvaliCom vezetőjének becslése szerint itthon minimum félmillióan töltötték le az appot.
A hazai display hirdetések tizedét már programozott rendszereken keresztül vásárolják

A hazai display hirdetések tizedét már programozott rendszereken keresztül vásárolják

Interjú Kassai Péterrel, a HOPPex programozott piactér ügyvezető igazgatójával.
Nem tévében kell gondolkodni, tartalmat kell minél több platformon értékesíteni!

Nem tévében kell gondolkodni, tartalmat kell minél több platformon értékesíteni!

A digitális tartalomfogyasztás növekedésével a tartalomgyártóknak követni kell fogyasztóikat - interjú Harsányi Gáborral.
Egy rövid fordított: mitől működik hat szóban egy értékesítési történet?

Egy rövid fordított: mitől működik hat szóban egy értékesítési történet?

A kommunikáció nem csak a reklámok miatt fontos, a kreatív hozzáállás minden emberekkel foglalkozó területen a siker záloga.
2/59