
2023. január 09. 05:00Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
A közízlés és a digitalizáció is hozzájárul a reklámok minőségének romlásához. De talán ennél is fontosabb, hogy a magyar vállalatok még mindig nem ismerik fel a reklám és a kommunikáció fontosságát a nemzetközileg is versenyképes termékek és szolgáltatások fejlesztése kapcsán – véli Somlói Zsolt, a Mindshare reklámügynökség ügyvezetője
Interjúk

2023. január 05. 10:30Szuchy BrigittaSzánj az olvasásra 4 percet!
A digitalizáció megjelent az építőiparban is, de a szakemberek még csak óvatosan ismerkednek vele. Juhász Sándor Péter, az iKont ügyvezetője szerint elengedhetetlen, hogy a Z generációs építőipari szakemberek már a digitális megoldások ismeretében lépjenek ki a piacra.
Interjúk

2023. január 02. 12:35Gaszner VeronikaSzánj az olvasásra 7 percet!
Istenes Bence szerint nagyon más kíván az online tér, mint a hagyományos, lineáris média, de elengedhetetlen a teljes spektrumos jelenlét a nagy márkák marketing taktikájában. Saját ügynökségéről, amelyet egy idea shop-ként tekint, IstenEst című videós podcastjáról és a népszerűség fenntartásának kulcsáról is részletesen beszélt a Digital Hungary-nak adott interjúban.
Interjúk

2022. december 21. 07:24Nagy CintiaSzánj az olvasásra 4 percet!
Tabajdi Ádám a párizsi Notre-Dame székesegyház orgonista gyakornokaként és a Szapporói Kitara Koncertterem rezidens orgonistájaként is ismert lehet számunkra. Idén viszont a Junior Prima Díjat is magáénak tudhatja, de hogyan kezdődött ez a felfelé ívelő karrier és merre tart? A vele készített interjúból minden kiderül.
Interjúk

2022. december 20. 05:20Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
A reklámpiac 2023-ban várhatóan stagnálni fog, de iparáganként és vállalatonként nagyon eltérők lehetnek a hatások. A hirdetők, különösen a globális szereplők számára egyre fontosabb lesz a programmatic költések, amire a hazai médiavállatoknak is reagálni kell – véli Mező László, a MediaCom Magyarország ügyvezető igazgatója.
Interjúk

2023. január 06. 10:10Kamasz MelindaSzánj az olvasásra 13 percet!
Nehéz időszak jön a világban, és ez alól a kereskedelemben, a marketingben és a médiában tevékenykedők sem tudják majd kivonni magukat. Számtalan kihívással néz szembe az ágazat, és abban senkinek sem szabad reménykednie, hogy rövid időn belül visszatérnek a korábban megtapasztalt aranyévek - nyilatkozta Csermely Ákos, aki a hazai piacon évtizedek óta a legnagyobb médiakommunikációs és internetes konferenciákat szervezi.
Interjúk

2023. január 03. 17:26Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
A csapatmunka jelentősége, a tervezések szempontjai, a sztárok és celebek helye,
az ösztönző versenytársak, a reklám szükségszerűsége és a televíziózás jövője.
Kicsit a kulisszák mögé tekintünk.
Interjúk

2022. december 26. 05:35Juhász MariannaSzánj az olvasásra 8 percet!
Négy műsor rádióban, online és színházban, kétmillió kattintás havonta, több mint százezer feliratkozó és egy rádiós műsor alapján Világtalálkozó címmel megjelent interjúkötet – röviden így összegezhetnénk Kadarkai Endre elmúlt kétéves szakmai pályafutását. A riporter csaknem húsz éve pakolgatja karrierútja mérföldköveit, mindeközben a televíziós műsorvezetéstől eljutott odáig, hogy a világhálón közzétett YouTube-interjúival nézettségi és kattintási rekordokat dönt. Felismerte a világhálóban rejlő lehetőségeket, előnyöket.
Interjúk

2022. december 20. 14:14Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 2 percet!
Az igazi boldogság nem csak az ünnepben, de még inkább a hétköznapokban rejlik. Például egy jó munkahely, ahova örömmel megyünk be, mert jó a hangulat, mert építő és segítő a közösség, a főnök is látja bennünk az embert és még kezelni is képes... na, az már közelít a boldog-munkahelyhez.
Interjúk

2022. december 19. 07:46Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 8 percet!
2023 izgalmas évnek ígérkezik a televíziózás számára is. Nem csupán a felfokozott gazdasági helyzet ad bőven feladatot, de egyre több médiaszereplő is versenyzik a tévénézők figyelméért, kegyeiért.
Egymás ellen, vagy együttműködve lehet a versenypiacon sikeresen leküzdeni az akadályokat? A „végén” mindig a néző dönt. A nézettségi számok már pedig makacs dolgok, pontosan megmutatják egy tévétársaság sikerét.
Interjú Vaszily Miklóssal, a TV2 elnökével.
Interjúk
2023. január 09. 05:00Bucsky Péter
A közízlés és a digitalizáció is hozzájárul a reklámok minőségének romlásához. De talán ennél is fontosabb, hogy a magyar vállalatok még mindig nem ismerik fel a reklám és a kommunikáció fontosságát a nemzetközileg is versenyképes termékek és szolgáltatások fejlesztése kapcsán – véli Somlói Zsolt, a Mindshare reklámügynökség ügyvezetője
Interjúk
2023. január 06. 10:10Kamasz Melinda
Nehéz időszak jön a világban, és ez alól a kereskedelemben, a marketingben és a médiában tevékenykedők sem tudják majd kivonni magukat. Számtalan kihívással néz szembe az ágazat, és abban senkinek sem szabad reménykednie, hogy rövid időn belül visszatérnek a korábban megtapasztalt aranyévek - nyilatkozta Csermely Ákos, aki a hazai piacon évtizedek óta a legnagyobb médiakommunikációs és internetes konferenciákat szervezi.
Interjúk
2023. január 05. 10:30Szuchy Brigitta
A digitalizáció megjelent az építőiparban is, de a szakemberek még csak óvatosan ismerkednek vele. Juhász Sándor Péter, az iKont ügyvezetője szerint elengedhetetlen, hogy a Z generációs építőipari szakemberek már a digitális megoldások ismeretében lépjenek ki a piacra.
Interjúk
2023. január 03. 17:26Csermely Ákos
A csapatmunka jelentősége, a tervezések szempontjai, a sztárok és celebek helye,
az ösztönző versenytársak, a reklám szükségszerűsége és a televíziózás jövője.
Kicsit a kulisszák mögé tekintünk.
Interjúk
2023. január 02. 12:35Gaszner Veronika
Istenes Bence szerint nagyon más kíván az online tér, mint a hagyományos, lineáris média, de elengedhetetlen a teljes spektrumos jelenlét a nagy márkák marketing taktikájában. Saját ügynökségéről, amelyet egy idea shop-ként tekint, IstenEst című videós podcastjáról és a népszerűség fenntartásának kulcsáról is részletesen beszélt a Digital Hungary-nak adott interjúban.
Interjúk
2022. december 26. 05:35Juhász Marianna
Négy műsor rádióban, online és színházban, kétmillió kattintás havonta, több mint százezer feliratkozó és egy rádiós műsor alapján Világtalálkozó címmel megjelent interjúkötet – röviden így összegezhetnénk Kadarkai Endre elmúlt kétéves szakmai pályafutását. A riporter csaknem húsz éve pakolgatja karrierútja mérföldköveit, mindeközben a televíziós műsorvezetéstől eljutott odáig, hogy a világhálón közzétett YouTube-interjúival nézettségi és kattintási rekordokat dönt. Felismerte a világhálóban rejlő lehetőségeket, előnyöket.
Interjúk
2022. december 21. 07:24Nagy Cintia
Tabajdi Ádám a párizsi Notre-Dame székesegyház orgonista gyakornokaként és a Szapporói Kitara Koncertterem rezidens orgonistájaként is ismert lehet számunkra. Idén viszont a Junior Prima Díjat is magáénak tudhatja, de hogyan kezdődött ez a felfelé ívelő karrier és merre tart? A vele készített interjúból minden kiderül.
Interjúk
2022. december 20. 14:14Csermely Ákos
Az igazi boldogság nem csak az ünnepben, de még inkább a hétköznapokban rejlik. Például egy jó munkahely, ahova örömmel megyünk be, mert jó a hangulat, mert építő és segítő a közösség, a főnök is látja bennünk az embert és még kezelni is képes... na, az már közelít a boldog-munkahelyhez.
Interjúk
2022. december 20. 05:20Bucsky Péter
A reklámpiac 2023-ban várhatóan stagnálni fog, de iparáganként és vállalatonként nagyon eltérők lehetnek a hatások. A hirdetők, különösen a globális szereplők számára egyre fontosabb lesz a programmatic költések, amire a hazai médiavállatoknak is reagálni kell – véli Mező László, a MediaCom Magyarország ügyvezető igazgatója.
Interjúk
2022. december 19. 07:46Csermely Ákos
2023 izgalmas évnek ígérkezik a televíziózás számára is. Nem csupán a felfokozott gazdasági helyzet ad bőven feladatot, de egyre több médiaszereplő is versenyzik a tévénézők figyelméért, kegyeiért.
Egymás ellen, vagy együttműködve lehet a versenypiacon sikeresen leküzdeni az akadályokat? A „végén” mindig a néző dönt. A nézettségi számok már pedig makacs dolgok, pontosan megmutatják egy tévétársaság sikerét.
Interjú Vaszily Miklóssal, a TV2 elnökével.
Interjúk