Interjúk 2. oldal

A cseh és lengyel cégek a reklám szerepének megértése miatt sikeresebbek a magyaroknál. Interjú Somlói Zsolttal

A cseh és lengyel cégek a reklám szerepének megértése miatt sikeresebbek a magyaroknál. Interjú Somlói Zsolttal

A közízlés és a digitalizáció is hozzájárul a reklámok minőségének romlásához. De talán ennél is fontosabb, hogy a magyar vállalatok még mindig nem ismerik fel a reklám és a kommunikáció fontosságát a nemzetközileg is versenyképes termékek és szolgáltatások fejlesztése kapcsán – véli Somlói Zsolt, a Mindshare reklámügynökség ügyvezetője
Az építőiparban tanuló Z generáció tagjainak létkérdés a digitalizáció ismerete – interjú Juhász Sándor Péterrel

Az építőiparban tanuló Z generáció tagjainak létkérdés a digitalizáció ismerete – interjú Juhász Sándor Péterrel

A digitalizáció megjelent az építőiparban is, de a szakemberek még csak óvatosan ismerkednek vele. Juhász Sándor Péter, az iKont ügyvezetője szerint elengedhetetlen, hogy a Z generációs építőipari szakemberek már a digitális megoldások ismeretében lépjenek ki a piacra.
“Példaképpé kell válni!”  Istenes Bence az online tér marketingerejéről és az érvényesülésről

“Példaképpé kell válni!” Istenes Bence az online tér marketingerejéről és az érvényesülésről

Istenes Bence szerint nagyon más kíván az online tér, mint a hagyományos, lineáris média, de elengedhetetlen a teljes spektrumos jelenlét a nagy márkák marketing taktikájában. Saját ügynökségéről, amelyet egy idea shop-ként tekint, IstenEst című videós podcastjáról és a népszerűség fenntartásának kulcsáról is részletesen beszélt a Digital Hungary-nak adott interjúban.
Interjú Tabajdi Ádám, Junior Prima Díjas orgonaművésszel

Interjú Tabajdi Ádám, Junior Prima Díjas orgonaművésszel

Tabajdi Ádám a párizsi Notre-Dame székesegyház orgonista gyakornokaként és a Szapporói Kitara Koncertterem rezidens orgonistájaként is ismert lehet számunkra. Idén viszont a Junior Prima Díjat is magáénak tudhatja, de hogyan kezdődött ez a felfelé ívelő karrier és merre tart? A vele készített interjúból minden kiderül.
Egyre több változás és elvárás, stagnáló költés mellett – ez várható a reklámpiacon 2023-ban. Interjú Mező Lászlóval.

Egyre több változás és elvárás, stagnáló költés mellett – ez várható a reklámpiacon 2023-ban. Interjú Mező Lászlóval.

A reklámpiac 2023-ban várhatóan stagnálni fog, de iparáganként és vállalatonként nagyon eltérők lehetnek a hatások. A hirdetők, különösen a globális szereplők számára egyre fontosabb lesz a programmatic költések, amire a hazai médiavállatoknak is reagálni kell – véli Mező László, a MediaCom Magyarország ügyvezető igazgatója.
“Lassan megismerhetjük a digitális paradicsom másik oldalát”

“Lassan megismerhetjük a digitális paradicsom másik oldalát”

Nehéz időszak jön a világban, és ez alól a kereskedelemben, a marketingben és a médiában tevékenykedők sem tudják majd kivonni magukat. Számtalan kihívással néz szembe az ágazat, és abban senkinek sem szabad reménykednie, hogy rövid időn belül visszatérnek a korábban megtapasztalt aranyévek - nyilatkozta Csermely Ákos, aki a hazai piacon évtizedek óta a legnagyobb médiakommunikációs és internetes konferenciákat szervezi.
Mindenünk a televíziózás. Beszélgetés Fischer Gáborral a TV2 Csoport programigazgatójával. Podcast ajánló

Mindenünk a televíziózás. Beszélgetés Fischer Gáborral a TV2 Csoport programigazgatójával. Podcast ajánló

A csapatmunka jelentősége, a tervezések szempontjai, a sztárok és celebek helye, 
az ösztönző versenytársak, a reklám szükségszerűsége és a televíziózás jövője. Kicsit a kulisszák mögé tekintünk.
„Az online pillér elhagyása már több mint hiba, az már bűn”

„Az online pillér elhagyása már több mint hiba, az már bűn”

Négy műsor rádióban, online és színházban, kétmillió kattintás havonta, több mint százezer feliratkozó és egy rádiós műsor alapján Világtalálkozó címmel megjelent interjúkötet – röviden így összegezhetnénk Kadarkai Endre elmúlt kétéves szakmai pályafutását. A riporter csaknem húsz éve pakolgatja karrierútja mérföldköveit, mindeközben a televíziós műsorvezetéstől eljutott odáig, hogy a világhálón közzétett YouTube-interjúival nézettségi és kattintási rekordokat dönt. Felismerte a világhálóban rejlő lehetőségeket, előnyöket.
A boldog munkahely, mint versenypiaci eszköz. Podcast ajánló

A boldog munkahely, mint versenypiaci eszköz. Podcast ajánló

Az igazi boldogság nem csak az ünnepben, de még inkább a hétköznapokban rejlik. Például egy jó munkahely, ahova örömmel megyünk be, mert jó a hangulat, mert építő és segítő a közösség, a főnök is látja bennünk az embert és még kezelni is képes... na, az már közelít a boldog-munkahelyhez.
„A televíziózás köszöni, jól van; akadt egy új barátja is: a streaming.”

„A televíziózás köszöni, jól van; akadt egy új barátja is: a streaming.”

2023 izgalmas évnek ígérkezik a televíziózás számára is. Nem csupán a felfokozott gazdasági helyzet ad bőven feladatot, de egyre több médiaszereplő is versenyzik a tévénézők figyelméért, kegyeiért. Egymás ellen, vagy együttműködve lehet a versenypiacon sikeresen leküzdeni az akadályokat? A „végén” mindig a néző dönt. A nézettségi számok már pedig makacs dolgok, pontosan megmutatják egy tévétársaság sikerét. Interjú Vaszily Miklóssal, a TV2 elnökével.
2/98