Interjúk 2. oldal

Azt keressük, hogy mi van a tartalmon túl

Azt keressük, hogy mi van a tartalmon túl

Mi a dolga egy magazin kiadónak a digitalizációval? Mit árul el rólad a kezedben tartott magazin? Interjú Óhidi Zsuzsával.
Egy zenekar élete az internet világában – interjú a Margaret Island tagjaival

Egy zenekar élete az internet világában – interjú a Margaret Island tagjaival

Azonnal akarjuk az infókat, azonban arra ritkán gondolunk, hogy előadóként milyen az információs társadalomban élni.
Mennyire édes a digitális cseresznye? A felforgató digitális biztosítás üzleti stratégiája

Mennyire édes a digitális cseresznye? A felforgató digitális biztosítás üzleti stratégiája

Európai szinten is nagyon innovatív felforgató márkának számít az új magyar szolgáltatás. Hármas interjú a Cherrisk vezetőivel.
Hogyan fogják az ügynökségek megszólítani a jövő fiataljait?

Hogyan fogják az ügynökségek megszólítani a jövő fiataljait?

A fiatalok nagyon feladják a leckét az ügynökségek számára, nagyon gyorsan mozognak és váltanak. Joanelli Tamást, a BeSocial ügyvezetőjét kérdeztük.
Egy cselekvő, de meg nem értett generáció

Egy cselekvő, de meg nem értett generáció

Nem feltétlenül szervezeti-, hanem közösségi és egyéni szinten kell változásokat generálni - állítja Cseh Orsolya újgenerációs coach.
Starschema a siker sémája?

Starschema a siker sémája?

„Senki sem lehet próféta a saját hazájában!” – dehogynem! Interjú Csillag Péterrel, a világhírű magyar csapat egyik alapítójával.
Az influencer marketing nem csodafegyver

Az influencer marketing nem csodafegyver

Aki úgy indul neki a videózásnak, hogy véleményformáló akar lenni, az eleve rosszul közelíti meg a témát – szögezte le a Digital Hungary-nek Szabó Gergő digitális média és online video szakértő.
„Eredeti gondolat csak őszinteségből jön!” – interjú Molnár Viola Annával

„Eredeti gondolat csak őszinteségből jön!” – interjú Molnár Viola Annával

Az, hogy influencer vagy-e, nem elhatározás kérdése, hanem azon múlik, hogy az online közösség azzá tesz-e téged.
A technológia és a tökéletes ügyfélélmény teheti sikeressé a vállalatokat

A technológia és a tökéletes ügyfélélmény teheti sikeressé a vállalatokat

Nem a technológia elérhetetlensége, hanem a szemléletmód akadályozza a vállalati digitalizációt, de szerencsére egyre több a jó példa is.
Jól felépített márka nélkül a legkifinomultabb adatalapú hirdetés sem működik

Jól felépített márka nélkül a legkifinomultabb adatalapú hirdetés sem működik

Takács Borbála a klasszikus médiaügynökségeket átható mély változásokról, a holisztikus szemléletről és a szegmentációváltásról.
2/62