Interjúk 2. oldal

A cseh és lengyel cégek a reklám szerepének megértése miatt sikeresebbek a magyaroknál. Interjú Somlói Zsolttal

A cseh és lengyel cégek a reklám szerepének megértése miatt sikeresebbek a magyaroknál. Interjú Somlói Zsolttal

A közízlés és a digitalizáció is hozzájárul a reklámok minőségének romlásához. De talán ennél is fontosabb, hogy a magyar vállalatok még mindig nem ismerik fel a reklám és a kommunikáció fontosságát a nemzetközileg is versenyképes termékek és szolgáltatások fejlesztése kapcsán – véli Somlói Zsolt, a Mindshare reklámügynökség ügyvezetője
A kereskedőház platformokon át követi a fogyasztókat

A kereskedőház platformokon át követi a fogyasztókat

A kétszer kettő lehet több mint négy? Ha megfelelően használjuk a médiafelületeket egymásra épülő reklámkampányokra, akkor biztosan igen. Tóth Bálinttal, az Atmedia multimédia specialistájával készült interjúnkból kiderül, hogy miben több az omnichannel, mint a muntichannel.
„A mesterséges intelligencia fejlesztése önmagunkról szól, arról, hogy mi mit tartunk értéknek”

„A mesterséges intelligencia fejlesztése önmagunkról szól, arról, hogy mi mit tartunk értéknek”

Rab Árpád társadalomtudós szerint ez a tudatosság lesz a jövőben a legnagyobb kihívás az emberek számára.
Hetekig felzaklatta a lelkivilágomat, ha valahol meghallottam egy babasírást

Hetekig felzaklatta a lelkivilágomat, ha valahol meghallottam egy babasírást

Román Katalin a Hat hét című filmben nyújtott alakításáért több külföldi filmfesztivál nyertes díja mellett, megkapta a Magyar Filmkritikusok legjobb női főszereplőnek járó díját, valamint a Magyar Mozgókép Fesztivál legjobb színésznő díját is megosztva Pál Emőkével. A hirtelen jött siker ellenére, a 22 éves színésznő rendkívüli alázattal és fejlődési vággyal építi karrierjét. Egy nagyon őszinte és izgalmas beszélgetésben vettem részt vele, ahol többek között szó esett a filmhez kapcsolódó érzéseiről és a jövőbeni terveiről is.
Élet a halál után – a tudatos adatkezelés fontossága. Interjú Rab Árpáddal

Élet a halál után – a tudatos adatkezelés fontossága. Interjú Rab Árpáddal

Mi történik az adatainkkal egy nemvárt haláleset után? Amíg élünk, miért taszítjuk el a halál gondolatát? A jövőben a technológia enyhíteni tudja a gyászolók fájdalmát vagy inkább elborzadunk az olyan megoldásoktól, hogy kommunikálhatunk elhunyt szeretteinkkel? Az érzelmek kifejezése a digitális térben ma már sokkal természetesebb – de megélés nélkül képesek vagyunk a gyász feldolgozására? Mi történik a digitális javainkkal halálunk után? Rab Árpáddal beszélgettünk a tudatos adatkezelés fontosságáról a digitális kultúrában.
Podcast, TikTok, újmédia – kire milyen jogszabályok vonatkoznak?

Podcast, TikTok, újmédia – kire milyen jogszabályok vonatkoznak?

Az új Európai Uniós jogszabályok a közösségi média platformjait is szigorúan szabályozzák. Ennek is szerepe lehet abban, hogy már a Google is magára nézve kötelezőnek fogadta el - a nemrégiben nyolc év után megújult - Magyar Reklámetikai Kódexet, amit leginkább az új digitális technikák miatt kellett felülvizsgálni – mondta el Kapi Anikó ügyvéd, a Kapi Legal (Kapi Ügyvédi Iroda) alapítója.
A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

Az Adaptive Media 15 éve van jelen az online hirdetési piacon – ennek kapcsán Sopov István az Adaptive Media vezetője arról nyilatkozott, hogy mitől lehetnek a prémium tartalmak és az innovatív formátumok sikeresek. Az IAB Hungary elnökeként pedig arról is kérdeztük, hogyan tudnák az iparági szereplők a hazai online hirdetési piacot fejleszteni, a globálisokkal szemben versenyképesebbé tenni.
Interjú Sabjányi Lászlóval, a Bolt ügyvezető igazgatójával

Interjú Sabjányi Lászlóval, a Bolt ügyvezető igazgatójával

A saját tulajdonban lévő gépjárművek napi szintű használata rendszeresen dugókat okoz a városi közlekedésben. Az infrastruktúra és a közlekedési kultúra fejlődése azonban hosszú távon megoldást jelenthetne, melynek a részét képezi az alternatív és a közösségi közlekedés elterjedése is.
A játékosítás az emberi psziché legmélyebb rétegeit érinti meg

A játékosítás az emberi psziché legmélyebb rétegeit érinti meg

Véget ért az emberiség büntetésen és jutalmazáson alapuló motivációs korszaka – állítja Dr. Fromann Richárd szociológus, a JátékosLét Kutatóközpont alapító ügyvezetője. A szakember szerint az élmény vált az egyik legerősebb motivációs faktorrá és eljött az ideje a társadalmi intézmények flow alapú átszervezésére. Interjúnkból kiderül az is, hogy a játék és a gamifikáció hogyan hat a pszichére, milyen alapokon szervezi a közösségeket, hogyan teszi jobbá az egyén életminőségét, hol vannak a veszélyei és hogyan lehet leképezni a bizniszben.
A sikeres márkaépítés kulcsa: prémium tartalom és hatékony elérés

A sikeres márkaépítés kulcsa: prémium tartalom és hatékony elérés

Kulturáltabb, a médiafogyasztók idegeit is kímélőbb megoldás a nonszpot hirdetéseken keresztül eljuttatni a kereskedelmi üzeneteket.
2/104