Interjúk 2. oldal

Az OTP-nél hamarosan öntanuló algoritmussal adnak személyre szabott ajánlatokat

Az OTP-nél hamarosan öntanuló algoritmussal adnak személyre szabott ajánlatokat

A Varju Jánossal készített interjúnkból az is kiderül, hogy lehet akár néhány kattintással elérhető pénzügyi szolgáltatást fejleszteni.
A jó vezető nem dönteni, hanem delegálni és figyelni tud a legjobban

A jó vezető nem dönteni, hanem delegálni és figyelni tud a legjobban

Azok a cégek lesznek sikeresek a jövőben, amelyek sokkal nagyobb szabadságot adnak munkatársaikat.
Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

A felforgató márkák azt keresik, hogy merre akarnak menni a fogyasztóik, követik őket. Interjú Kun Miklóssal, a MEDIACOM stratégiai igazgatójával.
Korlátozza a művészeket az Instagram és a Facebook  - a TikTok az organikus elérés sztárja

A TikTok az új mentsvár!

A megszokott közösségi média felületeket egyre több fiatal hagyja ott, ma már a TikTokon lehet a leginkább elérni őket.
Még mindig nehezen értik a cégek, hogy milyen fontos az erős munkáltatói márka

Még mindig nehezen értik a cégek, hogy milyen fontos az erős munkáltatói márka

De hogyan is kell felépíteni egy erős márkát? Kérdéseinkre Radnai-Tóth Judit, employer branding tanácsadó válaszolt.
A hazugság a legrosszabb, amit egy vállalat válság esetén tehet – Interjú Lakatos Zsófiával és Iglódi Csabával

A hazugság a legrosszabb, amit egy vállalat válság esetén tehet – Interjú Lakatos Zsófiával és Iglódi Csabával

Az okos vállalatok nem csupán jól kezelik a válságot, de békeidőban a háborúra készülnek.
A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

Attitűdváltás, elviselhető személyre szabott kommunikáció, élménycunami - ezekre kell figyelnie a jövő kereskedőinek.
Az összeomlásnak így vagy úgy, de meg kell jelennie – interjú Sárvári Györggyel

Az összeomlásnak így vagy úgy, de meg kell jelennie – interjú Sárvári Györggyel

A pszichológus-coach részletesen beszél saját módszereiről, az intuitív működésről, s néhány kemény helyzetbe is beavatott minket.
Több munkával adhat többet a rövidebb reklámfilm

Több munkával adhat többet a rövidebb reklámfilm

Átalakuló ügynökségi piac, fogyasztói elvárások, beauty és trash videók - kérdéseinkre Hegyi Nóra, a Kolibri Pictures tulajdonosa válaszolt.
Új típusú nehézségekkel küzdenek a nők és a férfiak

Új típusú nehézségekkel küzdenek a nők és a férfiak

Valójában egy hosszú és fájdalmas, de mindenképpen sikeres terápiás folyamat közepén vagyunk. Interjú Szabó Gergely Zoltán integral coachcsal.
2/61