
2025. január 25. 09:53Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Ebben az adásban igyekeztünk a marketing aktuális kérdéseit sorba venni: márka, retail media, és connected, és generációs kérdések a márka kontextusában.
Beszélgető partnerem ezúttal Mérő Ádám, aki a Coca-Cola ″Digital Acceleration Strategy for Europe″ senior director-a.
Interjúk

2025. január 22. 05:56Juhász MariannaSzánj az olvasásra 6 percet!
A most felnövekvő gyerekek nem rosszabbak vagy neveletlenebbek, mint amilyenek a szüleik vagy a nagyszüleik voltak, csupán alkalmazkodnak a környezetükhöz. Éppen ezért nem róható fel nekik, amikor egy probléma megoldására azonnal az interneten keresnek megoldást, vagy már nem tudnak úgy elmélyedni egy kalandregény történéseiben, mint a korábbi generációk. Hogy mi ennek az oka, arra Steigervald Krisztián generációkutató Generációk harca a figyelemért című legújabb könyve kapcsán kerestük a választ.
Interjúk

2025. január 19. 05:37Ganzler OrsolyaSzánj az olvasásra 13 percet!
Interjú Pataky Piroskával, az MBH Bank marketingigazgatójával.
Interjúk

2025. január 16. 09:53Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Folytatjuk megkezdett beszélgetésünket Lunczner Ádámmal, a Mindshare innovációs igazgatójával.
A beszélgetésben tovább boncolgatjuk a retail médiában, a connected tévében és a mesterséges intelligenciában rejlő lehetőségeket.
Interjúk

2025. január 14. 05:25Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Mindenkinek vannak vágyai, erotikus vágyai is. Az evolúció adománya. Nem véletlenül élvezzük a szexet, amely alapvetően a létfenntartást hivatott szolgálni, de mint oly sok minden másban, ebben is befolyásolhatóak vagyunk.
Interjúk