2024. április 15. 05:41Juhász MariannaSzánj az olvasásra 7 percet!
Honnan ered a bosszúvágy érzése, egyáltalán normálisnak tekinthető-e, ha valaki egy valós vagy vélt sérelem miatt revansot akar venni a másikon? Meddig elfogadható, ha úgy érezzük, elégtételt vennénk, és mikortól lesz a harag rossz tanácsadó? A kérdésekre Bőhm Kornél kríziskommunikációs szakértő, a Karaktergyilkosság monográfia szerzője, az Impact Works partnere válaszolt.
Interjúk
2024. április 14. 05:57Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
Interjúk
2024. április 11. 05:27Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 2 percet!
Folytatjuk a “Keressük a jövő példaképeit” sorozatunkat. Ez alkalommal a kártyagyűjtés szenvedélyéről és az életről beszélgetünk Lajter Lilivel, a Z generáció képviselőjével.
Interjúk
2024. április 07. 08:47Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
2022 novemberében szinte berobbant a ChatGPT, és lett a hétköznapi ember számára is világos: a mesterséges intelligencia nem lesz, hanem már van. De valóban, ez valami új dolog?
Interjúk
2024. április 04. 07:07Juhász MariannaSzánj az olvasásra 7 percet!
Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.
Interjúk
2024. április 14. 08:53Juhász MariannaSzánj az olvasásra 8 percet!
Immár egy éve annak, hogy a Toman Diet termékek nem csupán szalonokban, és néhány üzlet polcán érhetők el, de a teljes portfólió online értékesítés is elkezdődött a Toman Diet saját webshopján. Óriási mérföldkő ez a Toman Lifestyle vállalat, valamint alapító-tulajdonosa, Tomán Szabina számára is. Az életmódváltást segítő termékek forgalmazásával foglalkozó üzletasszonyt egyebek között arról kérdeztük, miért tette le a voksát az e-kereskedelem mellett és milyen tapasztalatokat szerzett az elmúlt egy évben. Mindemellett Szabina elmondta azt is, mi az oka annak, hogy az országban egyedüliként a Toman Diet webshopban - az online értékesítésben elért sikerek ellenére - a termékek magasabb áron érhetőek el, mint az offline értékesítési csatornákon.
Interjúk
2024. április 13. 07:07Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Mostani beszélgetésünkre Juhász Dianát hívtam meg, akivel a slow marketing, ha szabad így mondanom, jelenségét próbáljuk meg kivesézni. Tudjuk-e a ″türelmetlen marketinget″ lassításra bírni és van-e ennek üzleti létjogosultsága?
Interjúk
2024. április 10. 05:37Szuchy BrigittaSzánj az olvasásra 6 percet!
Randivonal, Tinder, Viszony.hu és még számos internetes társkeresőt felsorolhatnánk, amik a párkeresők mindennapjainak aktív része. Miért chatelnek az emberek ahelyett, hogy inkább személyesen találkoznának? Mennyire játszik fontos szerepet a külső az ismerkedésben? Tényleg tudatosan használják a netes ismerkedési formákat a Z generáció tagjai? Többek között ezekről a témákról beszélgettem Magos Anna pszichológussal.
Interjúk
2024. április 04. 11:07Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Egy újabb tehetséges Z-generációs fiatallal, a 23 éves Endrédy Balázzsal beszélgetek, az emberről, a pszichológiáról és a filozófia szükségességéről.
Interjúk
2024. április 02. 05:41Juhász MariannaSzánj az olvasásra 8 percet!
Guld Ádám médiakutató szerint a Z generáció tagjai valóban nehéz helyzetben vannak. Az elmúlt húsz év, ami a felnőtté válásukhoz kellett, nem kényeztette el őket. Nem csoda hát, hogy a jelenkor fiataljai feszültek, kiábrándultak és sokuknak nincs jövőképük. A mai fiatalok nem rosszabbak, mint mások, csak zaklatottabbak. Hogy miért? Erre kerestük a választ a Pécsi Tudományegyetem docensével.
Interjúk
2024. április 15. 05:41Juhász Marianna
Honnan ered a bosszúvágy érzése, egyáltalán normálisnak tekinthető-e, ha valaki egy valós vagy vélt sérelem miatt revansot akar venni a másikon? Meddig elfogadható, ha úgy érezzük, elégtételt vennénk, és mikortól lesz a harag rossz tanácsadó? A kérdésekre Bőhm Kornél kríziskommunikációs szakértő, a Karaktergyilkosság monográfia szerzője, az Impact Works partnere válaszolt.
Interjúk
2024. április 14. 08:53Juhász Marianna
Immár egy éve annak, hogy a Toman Diet termékek nem csupán szalonokban, és néhány üzlet polcán érhetők el, de a teljes portfólió online értékesítés is elkezdődött a Toman Diet saját webshopján. Óriási mérföldkő ez a Toman Lifestyle vállalat, valamint alapító-tulajdonosa, Tomán Szabina számára is. Az életmódváltást segítő termékek forgalmazásával foglalkozó üzletasszonyt egyebek között arról kérdeztük, miért tette le a voksát az e-kereskedelem mellett és milyen tapasztalatokat szerzett az elmúlt egy évben. Mindemellett Szabina elmondta azt is, mi az oka annak, hogy az országban egyedüliként a Toman Diet webshopban - az online értékesítésben elért sikerek ellenére - a termékek magasabb áron érhetőek el, mint az offline értékesítési csatornákon.
Interjúk
2024. április 14. 05:57Bucsky Péter
A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
Interjúk
2024. április 13. 07:07Csermely Ákos
Mostani beszélgetésünkre Juhász Dianát hívtam meg, akivel a slow marketing, ha szabad így mondanom, jelenségét próbáljuk meg kivesézni. Tudjuk-e a ″türelmetlen marketinget″ lassításra bírni és van-e ennek üzleti létjogosultsága?
Interjúk
2024. április 11. 05:27Csermely Ákos
Folytatjuk a “Keressük a jövő példaképeit” sorozatunkat. Ez alkalommal a kártyagyűjtés szenvedélyéről és az életről beszélgetünk Lajter Lilivel, a Z generáció képviselőjével.
Interjúk
2024. április 10. 05:37Szuchy Brigitta
Randivonal, Tinder, Viszony.hu és még számos internetes társkeresőt felsorolhatnánk, amik a párkeresők mindennapjainak aktív része. Miért chatelnek az emberek ahelyett, hogy inkább személyesen találkoznának? Mennyire játszik fontos szerepet a külső az ismerkedésben? Tényleg tudatosan használják a netes ismerkedési formákat a Z generáció tagjai? Többek között ezekről a témákról beszélgettem Magos Anna pszichológussal.
Interjúk
2024. április 07. 08:47Csermely Ákos
2022 novemberében szinte berobbant a ChatGPT, és lett a hétköznapi ember számára is világos: a mesterséges intelligencia nem lesz, hanem már van. De valóban, ez valami új dolog?
Interjúk
2024. április 04. 11:07Csermely Ákos
Egy újabb tehetséges Z-generációs fiatallal, a 23 éves Endrédy Balázzsal beszélgetek, az emberről, a pszichológiáról és a filozófia szükségességéről.
Interjúk
2024. április 04. 07:07Juhász Marianna
Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.
Interjúk
2024. április 02. 05:41Juhász Marianna
Guld Ádám médiakutató szerint a Z generáció tagjai valóban nehéz helyzetben vannak. Az elmúlt húsz év, ami a felnőtté válásukhoz kellett, nem kényeztette el őket. Nem csoda hát, hogy a jelenkor fiataljai feszültek, kiábrándultak és sokuknak nincs jövőképük. A mai fiatalok nem rosszabbak, mint mások, csak zaklatottabbak. Hogy miért? Erre kerestük a választ a Pécsi Tudományegyetem docensével.
Interjúk