Most következő sorozatunkban marketingszakembereket, médiásokat és ügynökségek képviselőit kérdezem meg arról, miképpen érdemes a 2023-as évre - ha szabad így mondanom - ráfordulni. Hol lesz szükség szemléletváltásra, hol kreativitásra, és hol hagyjuk el ez utóbbit és forduljunk inkább a jó iparosmunka felé?
Az ősi tőzsdés mondás szerint akkor kell eladni, amikor mindenki vesz, és akkor vásárolni, amikor mindenki elad. Lefordítva ezt a kereskedelem és marketing nyelvére: akkor hirdessünk, amikor mindenki visszafogja a megjelenéseit.
Ne feledjük: amiről nem tudnak, azt meg sem vehetik, és – szolgáltatás esetében - igénybe sem vehetik.
Vendégem ezúttal Juhász Péter Tibor, a Vodafone márka- és médiaigazgatója. (A felvétel linkje a lapalján található)
Többek között a következő kérdéseket tettem fel neki:
Kell-e hirdetni infláció és córesz idején?
Hogyan változhatnak a hirdetési büdzsék 2023-ban?
Hogyan alakulhatnak át az erőforrások a marketingben? Tévé, sajtó, rádió, display, podcast, online video,design thinking, és még sorolhatnám.. Mit érdemes elhagyni, és mit érdemes erősíteni?
Milyen szemléletváltást várnánk el az ügynökségektől, és milyet a médiától?
Hol tud a márka erősödni egy gazdaságilag nehéz időszakban?
Mikor kell és mikor nem kell innovatívnak lenni a marketingben?
Hol szerezhet előnyt a globálisokkal szemben a média? Hol nem tudnak versenyezni a globálisok?
Van-e felelőssége a hirdetőnek a minőségi tartalmak életben tartásában?
Hogyan alakulhat át a PR és a marketing kapcsolata az elkövetkezendő időszakban?
De nem szaladok ennyire előre.
Jó hallgatódzást kívánok!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!