2023 a kényszerű rugalmasság, gyorsulás és a kreativitás éve lesz. Podcast ajánló

2023 a kényszerű rugalmasság, gyorsulás és a kreativitás éve lesz. Podcast ajánló
Sok lesz a bizonytalansági tényező, amire a versenypiac különböző szereplői különbözőképpen fognak reagálni. 
Hogyan tudunk erre felkészülni? Vendégem ezúttal Juhász Péter Tibor, a Vodafone márka- és médiaigazgatója.

Most következő sorozatunkban marketingszakembereket, médiásokat és ügynökségek képviselőit kérdezem meg arról, miképpen érdemes a 2023-as évre - ha szabad így mondanom - ráfordulni. Hol lesz szükség szemléletváltásra, hol kreativitásra, és hol hagyjuk el ez utóbbit és forduljunk inkább a jó iparosmunka felé?

Az ősi tőzsdés mondás szerint akkor kell eladni, amikor mindenki vesz, és akkor vásárolni, amikor mindenki elad. Lefordítva ezt a kereskedelem és marketing nyelvére: akkor hirdessünk, amikor mindenki visszafogja a megjelenéseit.

Ne feledjük: amiről nem tudnak, azt meg sem vehetik, és – szolgáltatás esetében - igénybe sem vehetik.

Vendégem ezúttal Juhász Péter Tibor, a Vodafone márka- és médiaigazgatója. (A felvétel linkje a lapalján található)

Többek között a következő kérdéseket tettem fel neki:

Kell-e hirdetni infláció és córesz idején?

Hogyan változhatnak a hirdetési büdzsék 2023-ban?

Hogyan alakulhatnak át az erőforrások a marketingben? Tévé, sajtó, rádió, display, podcast, online video,design thinking, és még sorolhatnám.. Mit érdemes elhagyni, és mit érdemes erősíteni?

Milyen szemléletváltást várnánk el az ügynökségektől, és milyet a médiától?

Hol tud a márka erősödni egy gazdaságilag nehéz időszakban?

Mikor kell és mikor nem kell innovatívnak lenni a marketingben?

Hol szerezhet előnyt a globálisokkal szemben a média? Hol nem tudnak versenyezni a globálisok?

Van-e felelőssége a hirdetőnek a minőségi tartalmak életben tartásában?

Hogyan alakulhat át a PR és a marketing kapcsolata az elkövetkezendő időszakban?

De nem szaladok ennyire előre.
Jó hallgatódzást kívánok!


Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …