
Nemzetközi tapasztalattal erősít a Tixa
Busák István, a Dentsu Creative korábbi ügyvezetője idén márciustól áll a gyorsan növekvő jegyértékesítő platform menedzsmentjének élén. Az ismert experience design szakértő korábban többek között az Isobar, az IBM Interactive Experience az OgilvyOne, a Hewlett-Packard és a Publicis csapatában látott el vezetői feladatokat, jórészt innovációs és digitális transzformációs projektekben. Több mint 2 évtizedes kreatív és experience szaktudását hatékonyan ötvözi a technológiai és IT nagyvállalati vezetői tapasztalattal.
„Régóta ismerjük egymást Balázzsal, figyelemmel követtem ahogy a Tixa az elmúlt években a hazai jegyértékesítés egyik kulcsszereplőjévé vált. Látom azt is, hogy hatalmas potenciál rejlik benne regionális szinten is, ebben találtam meg azt az igazán különleges kapcsolódási pontot, amit kerestem. Hiszek abban, hogy digitális és adatvezérelt eszközökkel új szintre emelhetjük a felhasználói élményt és a partnereink kiszolgálását is” – mondta Busák István (aka Bushi) az új szerepkör kapcsán.
Felskálázni a Tixa-élményt
A Tixa, amely több ezer esemény jegyértékesítését kezeli évente, az elmúlt évtizedben folyamatosan növekedő pályán lett egyre ismertebb az iparág szolgáltatói és a közönség körében egyaránt. Portfóliójában szerepel az IT-megoldásoktól a kultúra- és rendezvény-menedzsmentig a szektor számára létfontosságú szolgáltatások teljes köre. Fontosabb partnerei között megtalálhatóak olyan helyszínek, mint a Dürer Kert, a Budapest Park, fesztiválok, mint a Művészetek Völgye, Fishing on Orfű, Ördögkatlan, olyan művészek, mint Krúbi, Analog Balaton, Bödőcs Produkció, és olyan szervezetek mint a Budapest Bike Maffia.
Varga Balázs, a Tixa alapítója mostantól a cég stratégiájára és a nemzetközi jó gyakorlatok behozására, kapcsolatok építésére fókuszál, emellet folytatja menedzseri feladatait is olyan formációk és rendezvények mellett, mint a Vágtázó Halottkémek, a Thy Catafalque vagy a Törzs, illetve az általa alapított Fekete Zaj fesztivál.
„Bushi tapasztalata és stratégiai gondolkodása hatalmas értéket jelent a Tixa számára. Olyan vezető, aki érti a digitális ökoszisztémát, és képes arra, hogy a vállalat következő növekedési szakaszában is biztos kézzel, és meglévő értékeinkkel összhangban irányítson” – mondta Varga Balázs (aka Zero), a Tixa alapítója.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!