A tavalyi évben az Audax Renewables Kft. megőrizte helyét a legnagyobb versenypiaci energiakereskedők között. „Noha az összesített elsőség megszerzésének a társaságunk méreténél fogva nincs realitása, ez nem jelenti azt, hogy ne kellene törekednünk az ügyfélkiszolgálás minőségi és mennyiségi fejlesztésére, és részterületeken, például a gáz és az áram keresztértékesítésében a pozíciónk javítására” – mondta Fejes Tibor, az Audax Renewables Kft. ügyvezetője.
Tóth Gábor végzettségét tekintve villamosmérnök. 15 évet töltött az E.ON Hungária kötelékében kontrolling és üzletfejlesztési területen, vezetői pozíciókban. Az Audaxhoz érkezése előtti időkben független szakértőként működött közre más piaci szereplők üzleti innovációs projektjeiben, részint a finanszírozási háttér megteremtésében, részint az innovációk piacra viteli lehetőségeinek kialakításában. Ily módon vett részt többek közt az energiahatékonysági kötelezettségi rendszerhez (EKR) igazodó programok, valamint zártciklusú gázturbinák és akkumulátoros tárolórendszerrel kombinált naperőmű-fejlesztések beruházási előkészületeiben.
Ebből is következően a szakembertől az Audax 2024-ben a cég szolgáltatásportfóliójának szélesítését várja. „Fordulóponthoz érkezett az energiakereskedelmi piac. A magunk mögött hagyott viharos évek spotáras és előfinanszírozású szerződései után ismét lehetőség nyílik hosszabb távú, akár fixáras szállítási megállapodások megkötésére. Ugyanakkor olyan ajánlatok lehetőségét is vizsgáljuk, amik jobban igazodnak az ügyfelek egyedi igényeihez, infrastrukturális lehetőségeihez, és kereskedői és ügyfélszempontból is kölcsönösen hasznosak” – adott betekintést Tóth Gábor a társaság terveibe.
A 2024-es év abból a szempontból is speciális, hogy idén a legnagyobb – 0,5%-os – az EKR-ben előírt energiamegtakarítás-fejlesztési kényszer. Az ehhez igazodó projektek mellett az Audax akár energiaközösségekben és tárolási beruházásokban való részvételre is nyitott kereskedői oldalról. Arról a célkitűzésről sem mondanak le, hogy a gázpiacon növeljék részesedésüket, elsősorban az árampiaci ügyfeleknek kínált ajánlatokkal.
Ugyanakkor az Audax legnagyobb erőssége továbbra is az ügyfélkiszolgálás minősége, ahogy ezt a cégtől átmenetileg elpártoló, majd visszaszerződő ügyfelek is bizonyítják. „Most térül meg az a plusz befektetés, amit az Audaxnál a magas minőségű ügyfélkiszolgálásra fordítottunk, kialakítva az „elérhető szolgáltató” imidzset. A márkaérték további növelésének ez ad stabil alapot, így olyan kísérleti, digitalizációs fejlesztéseket is végrehajthatunk az ügyfélszolgálatban, amihez ügyfeleink partneri bizalma elengedhetetlen” – véli az új kereskedelmi igazgató.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!