Umut a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen végzett, majd e-kereskedőknél töltött be PPC-s pozíciókat. Ezt követően az Omnicom MediaGroup PPC-vezetője lett, majd az évek során több pozíciót is betöltött az ügynökségcsoportnál, legutóbb Digital Directorként tevékenykedett. Tagja volt korábban az IAB Hungary elnökségének, valamint a Programmatic munkacsoportnak is. 2021 januárjától a GroupM-hez való érkezéséig szabadúszó online marketing tanácsadóként dolgozott.
„Ha már szeret valamit csinálni az ember, akkor azt tegye egy igazán jó helyen. Az, hogy a piacvezető GroupM színeiben folytathatom a pályafutásomat, nagy izgalom számomra. Ráadásul a CDO pozíciómhoz közvetlenül kapcsolódó programmatic és data területek a leggyorsabban fejlődő digitális szegmensek közé tartoznak, így ez dupla öröm!
A technológia folyamatos fejlődése meg fogja szüntetni a kommunikációs megoldások offline-ra és online-ra bontását, de a brand és performance aktivitások szinergiája mindig is hot topic lesz az ügynökségek és hirdetők számára. A nemzetközileg újonnan bejelentett GroupM Nexus irányvonalát nagy örömmel képviselem, mert azt gondolom, hogy mind a programmatic, mind pedig az adathasználat fejlődése támogató szerepet tölt be a brand és peformance aktivitások együttes kezelésében” – mondta kinevezése kapcsán Umut Yasar.
„Több mint 15 évig Zoli nagyon sokat tett hozzá a GroupM működéséhez, hiányozni fog a szakmai tudása, az emberi tartása és a humora, de nincs mese, tovább kell lépni, sok sikert kívánunk neki! Umut szakmai múltja és emberi kvalitásai is arra predesztinálják, hogy a cégcsoport az elkövetkező 15 évben is hasonlóan sikeres legyen! Nagy öröm számunkra, hogy Umut érkezésével a GroupM minden téren tovább erősödik!” – tette hozzá Pajor Attila, a GroupM COO-ja.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!