Zsúfolt üzletek, boltok, plázák, utolsó pillanatos rohanás és a speciális étrendekhez illeszkedő alapanyagok beszerzése – ezek jelentik a legnagyobb stresszfaktort a hazai vásárlóknak a Kifli.hu, mintegy 50 ezer vásárlójának elküldött kérdőív eredményei szerint. A szeretet ünnepéhez közeledve a válaszadók több mint háromnegyede az élelmiszer-, közel 60 százaléka pedig az ajándékvásárlást említette a legnagyobb ünnep stresszfaktorok között. Minden második ember számára az utolsó pillanatos vásárlások is dobogós helyen szerepelnek a negatívumok listáján. A válaszadók háromnegyede ezeket stresszhatását nagyon erősnek, többségük egészen extrém szintűnek érzi.
A vásárlók többsége, 52 százaléka úgy látja, nem tud elegendő időt tölteni családjával, szeretteivel az ünnepi időszakban. A válaszadók szerint a hagyományos üzletekben vásárlók átlagosan 2–4 órát töltenek egy alkalommal az élelmiszerek és ajándékok beszerzésével (az utazással, pakolással, illetve az ott töltött idővel együttesen). A karácsonyi szezonban a válaszadók átlagosan 8–12 órára becsülték az online vásárlással megtakarított időt a hagyományos üzletekbe látogatással szemben.
„A rohanó világban az idő egyre értékesebbé válik, erre világít rá vásárlóink véleménye is" – mondta Szalma Rita, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója. A Kifli.hu-n a karácsonyi bevásárlással akár négy-öt boltba tett utat is megspórolhatunk, hiszen egy helyen elérhetők az élelmiszerek, a friss, piacról származó termékek, a drogéria, széles italválaszték, az artizán pékségek kínálata, sőt akár kisállataink kedvenc, és sokszor akár nehezen hazacipelhető termékei is.
A Kifli.hu online szupermarket kínálatában minden ünnepi hozzávaló elérhető, a vásárlók karácsonyfát is rendelhetnek. A kiszállításra december 18. és 23. között reggel 6-tól éjfélig, december 24-én pedig reggel 6 és 14 óra között lesz lehetőség.
A Kifli.hu virtuális karácsonyi katalógusa elérhető ezen a linken.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!