A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.-nél folytatja figyelemre méltó karrierútját Varga-Nagy Eszter. A kommunikációs szakember több mint egy évtizedet töltött az IKEA-nál, ahol a belső, a külső, valamint a vállalati kommunikáció területén egyaránt rengeteg tapasztalatot szerzett. 2013-tól a magyar PR, majd a teljes magyar kommunikációs csapat vezetéséért felelt, valamint közreműködött a cseh, magyar, szlovák regionális stratégiai tervezésben is. Az IKEA-ban eltöltött éveket megelőzően a Tesco Magyarország belső kommunikációs vezetője volt, illetve helyi és országos szinten egyaránt tapasztalatokat szerzett a közigazgatásban.
Varga-Nagy Eszter a The Coca-Cola Company magyarországi kommunikációs vezető pozíciójából igazol át a HEINEKEN Hungária csapatához. „Egy olyan márka, mint a HEINEKEN, csak úgy lehet sikeres, ha mindig a fogyasztó véleményét és visszajelzését tekinti elsődleges igazodási pontnak. Nagy öröm és egyben felelősség is, hogy 2023 márciusában csatlakozhattam ehhez, a hazai és multikulturális értékeket egyaránt képviselő csapathoz. Büszkeséggel tölt el egy olyan vállalat életében részt venni, amely többek között a Soproni márka kommunikációjáért is felel, amely az egyik legrégebbi magyarországi sörfőzde terméke. Az FMCG szektorban eltöltött évek megtanítottak arra, hogy a változások a javunkra válhatnak, így mindent meg fogok tenni azért, hogy közös céljaink, különösen fenntarthatósági prioritásaink, valóra váljanak" – mondta el a szakember, aki március 1-től a HEINEKEN Hungária vállalati kapcsolatok és kommunikációs területeiért, a márkareputációért, valamint PA és PR feladatokért felel majd.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!