Széll Hajnalka vezetése alá került szeptember elsejétől az Auchan Magyarország teljes kommunikációja, ami az eddigieknél is összehangoltabb, erőteljesebb, integrált megvalósításra ad lehetőséget minden területen, a PR és marketing mellett a vásárlóit, a CSR-t, a stakeholdert és az árimázst is felölelve.
Az új országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgató kivételes karriert tudhat magáénak az Auchanban, ahova 2001-ben lépett be a soroksári áruház pénztárcsapatának irányítójaként. 2002-ben a budaörsi hipermarket pénztárvezetője, majd HR vezetője lett. 2007-től a központban folytatta munkáját, ahol a központi szolgáltatások humán erőforrás igazgatói pozícióját töltötte be. 2011 és 2015 között személyzeti és szociális igazgatóként, 2015-től képzési és fejlesztési igazgatóként, 2017 óta országos humán erőforrás és kommunikációs igazgatóként erősítette az Auchan vezetőségét. A hazai mellett jelentős nemzetközi tapasztalattal is rendelkezik, ugyanis felügyelő bizottsági tag az Auchan spanyolországi leányvállalatánál, valamint stratégiai szerepe van az Axe2 munkáltatói márkaprojekt kidolgozásában.
Új pozíciójában a szakember elsősorban az Auchan árimázsának javítására, a márka- attraktivitás növelésére és a vásárlói kapcsolatok élményközpontúságára kíván összpontosítani. Emellett kiemelten kezeli a hűségprogram digitális fejlesztését, valamint olyan akciók és intézkedések bevezetését, amelyekkel a kiskereskedelmi vállalat Magyarország vezető CSR márkájává válhat.
„Bízom benne, hogy az irányításommal igazán hatékony és egymást erősítő kommunikációt folytathatunk minden területen, amivel elsődleges célom a vásárlói elégedettség növelése. Ehhez nagyszerű csapatok állnak a rendelkezésemre, nekem elsősorban a munkájuk összehangolása és egy-egy kiemelt kommunikációs cél megvalósítása lesz a feladatom” – mondta el Széll Hajnalka friss pozíciójáról.
Az új feladatkör egyben búcsút is jelent a korábbitól, az országos HR igazgatói teendőket Sós Gabriella veszi át.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!