Mészáros Péter Kreatív stratégiai koordinátorként csatlakozik a Hello Agency-hez

Mészáros Péter Kreatív stratégiai koordinátorként csatlakozik a Hello Agency-hez
A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos integrált kampány megvalósításában játszott meghatározó szerepet. Emellett költőként, országos slam poetry bajnokként és artpop-előadóként több népszerű előadást, díjat és a marketingiparban elért sikert tudhat már maga mögött, mint például az Arany Penge arany díj és Lollipop Brand activation arany díj.

Péter feladata a Hello Agency bővülő szolgáltatási portfóliójának koordinálása, és az integrált kampánytervezésben szerzett tapasztalatának átemelése az ügynökség szolgáltatáspalettájába. A Hello Agency különös hangsúlyt fektet a technológiai innovációra, amelyhez AI-szakértői és prompt engineer tudása is jelentős mértékben hozzájárul.

Urbán Luca, a Hello Agency kreatív vezetője szerint Péter szakértelme és innovatív szemlélete tökéletesen illeszkedik az ügynökség dinamikus, kreatív csapatába. „A folyamatos fejlődés elengedhetetlen a szakmánkban, és ez a gondolat vezetett akkor is, amikor új senior stratéga kollégát kerestünk. Olyan szakemberre volt szükségünk, aki nemcsak jelentős szakmai tapasztalattal rendelkezik, hanem új szemléletet és inspirációt is hoz magával. Mészáros Peti kiválasztásánál és felvételénél pontosan ezt tartottam szem előtt. Integrált ügynökségként alapvető fontosságú, hogy ügyfeleink számára komplex, átfogó tudást nyújtsunk, és ebben Peti érkezése új távlatokat nyitott. Vele együtt új célokat tűztünk ki, és megerősítettük a koordinátori csapatunkat, hogy a jövőben még hatékonyabban valósítsuk meg stratégiai terveinket.”

Mészáros Péter így nyilatkozott az új kihívásról: „A Hello Agency felépítése pont az a gyorsan reagáló, széles szakmai poolt használó ügynökségi modell, amely át fogja venni a vezetést a sok embert foglalkoztató, gyárszerű reklámügynökségektől. Az ügyfelek már nem briefekkel érkeznek, hanem problémákkal, és egy jó ügynökség nem korlátozza magát csak kommunikációra vagy rendezvényszervezésre, hanem akár a termék- és szolgáltatásfejlesztéstől, a storytelling employer brandingen át egészen az alternatív csatornakommunikációig és közösségfejlesztésig terjedő spektrumot képes lefogni. A nap végén azonban karakterekbe és tehetségekbe szeretnek bele, és a Hello bővelkedik olyan agyakban, akik, ha megszólalnak, még nekem is kedvem támad például TikTok-ot és saját Discord szervert csinálni magamnak.”

Mészáros Péter csatlakozása része az ügynökség integrált növekedési stratégiájának, amely továbbra is elkötelezett a kreatív és innovatív megoldások felé. A gyorsan változó kommunikációs világban a Hello Agency örömmel invitálja és fogadja azokat a kreatív tehetségeket, akik őszintén szeretnék együtt alakítani a jövőt.

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!