
Hogyan él és milyenz első "digitális bennszülött" generáció értékrendje, vásárlási preferenciái és költési szokásai? Milyen ember a GOAT, azaz Greatest Of All Time, a karizmatikus RIZZ, és mit takar a SNACKABLE élmény és tartalom? – néhány generációs szlengre is fény derül a kutatásból.
A Z generáció tagjai átlagosan napi 4,6 órát töltenek az interneten. A reklámokra fogékonyabbak, mint a többi generáció, de emellett a véleményeket is keresik. A Z generáció kifejezetten magas etikai mércével rendelkezik, ami a vásárlási szokásaikban is tetten érhető.
"Sokszor elfelejtjük, hogy egy generációt sosem lehet a szülei nélkül értelmezni... Egy generáció nem tud lusta lenni vagy szorgalmas, maximum másképp áll hozzá a munkához, másképp motiválható. Többek között erről szól ez a kutatás is."- mondja Steigervald Krisztián generációkutató.
A Gen Z riport az alábbi linken érhető el!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!