Ismerd meg a Példakép díj marketing kategóriájának jelöltjeit!
Bányász Lívia
Unilever, európai szépségápolási divízió média vezetője
„A megbízói oldal szakmaiságának előmozdítása, a marketing digitalizációjának felgyorsítása, a korrekt tendereztetési gyakorlat elterjesztése példaértékű Lívia esetében” – fogalmazta meg Líviáóról a szakmai zsűri őt jelölő tagja. Bányász Lívia több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik a marketingkommunikáció területén, mind ügynökségi, mind ügyféloldali szerepekben. Jelenlegi pozíciójában az európai médiafolyamatok összehangolásáért és irányításáért felelős, valamint kulcsszerepet játszik a márkák médiaköltségvetésének kialakításában. Szoros együttműködésben dolgozik helyi és globális médiapartnerekkel, mint a META, Google és TikTok, hogy innovatív, platform-specifikus kommunikációs megoldásokat hozzon létre. Pályafutását ügynökségi oldalon kezdte az Initiative Mediánál, ahol médiatervezőként, csoportvezetőként és ügyfélkapcsolati igazgatóként szerzett tapasztalatot. Az Unilevernél 2007 és 2014 között a közép-európai régió médiamenedzsereként dolgozott, ahol a médiatervezési és -vásárlási folyamatokat irányította. 2014 és 2019 között, a kelet-közép-európai média vezetőjeként 20 ország teljes márkaportfóliójának stratégiai médiatervezését és -vásárlását felügyelte. 2019 júliusától több mint három évig a magyar-adriai régió média és digitális marketingvezetője volt, ahol az adatvezérelt marketingfolyamatok kiépítéséért és az e-kereskedelem, média, marketing, adat és IT csapatok közötti együttműködés koordinálásáért felelt. Ezen időszak alatt a holisztikus médiatervezés irányítása és a médiaárazás is a feladatai közé tartozott.
Kun Miklós
Mediacom, Chief Strategy Officer, managing partner
„Miklós 20 éve jelenti az ideális kutatót, aki együtt gondolkodik az ügyféllel. Érti a motivációnkat, segít közvetíteni üzleti problémák és kutatások között. Le tudja fordítani az elméleti eredményeket gyakorlati, üzleti döntéseket előkészítő javaslatokra” – írta róla a szakmai zsűri őt jelölő tagja. Kun Miklós az évek során mindig arra törekedett, hogy feltárja az érzelmek, adatok és gondolatok rejtett szerkezetét. Az élményt és az értéket helyezi a középpontba, miközben mesés célt ad a profitnak a márkaépítésen keresztül. Miklós karrierje 2001-ben kezdődött a Noguchi & Peters Communications Central Europe Inc.-nél gyakornokként. Azóta különböző pozíciókban dolgozott a MEDIACOM-nál, ahol jelenleg stratégiai vezérigazgató-helyettes, ügyvezető partner. A Károli Gáspár Református Egyetemen évekig marketingkutatást, story-tellinget oktatott. Gyakori előadó különböző szakmai eseményeken, mint a Media Hungary, Internet Hungary, BrandFestival és Groupm nextM, ahol az iparág legfrissebb trendjeiről és kutatási eredményeiről osztja meg tudását. Publikációi a Kreatív, Márkamonitor, Digitalhungary, Médiapiac és BrandBook felületeken jelentek meg.
Szalkai Réka
Mastercard, marketingigazgató
„Szakmailag kiemelkedik a hazai marketing szakemberek közül nyitottságával, erős stratégiai gondolkodásával és széleskörű marketing ismeretanyagával, amelyet hatékonyan fordít át programokba és kampányokba. Példamutató, amit tesz a fenntarthatóságért nagyvállalati környezetben” – méltatta Rékát a díjra őt jelölő szakmai zsűritag. Szalkai Réka közgazdász diplomákkal rendelkezik és közel 25 éves tapasztalattal bír a marketing és kommunikációs területeken. Pályafutását az ügynökségi szférában kezdte az Mmd PR (ma Grayling) ügynökségnél, majd később a GlaxoSmithKline gyógyszeripari vállalatnál PR szakértőként és vállalati kommunikációs vezetőként dolgozott. 2012-ben a Magyar Telekomhoz igazolt, ahol az újonnan alakult T-Systems Magyarország belső kommunikációs stratégiájáért és az összeolvadásból adódó szervezet- és kultúrafejlesztési célokért volt felelős. Egy éves kitérő után, amikor a Sanoma kiadóvállalat PR vezetője volt, 2013-ban visszatért a T-Systemshez, ahol innentől a marketing területért is felelt, vezetve egy közel 20 fős csapatot. Az utolsó T-Systemsnél töltött évében kabinetfőnöki (Chief of Staff) pozícióba lépett, ahol a B2B nagyvállalati üzleti döntésekben vett részt. 2019 decemberében csatlakozott a Mastercardhoz, mint marketing igazgató, ahol felelős a vállalat marketing és kommunikációs stratégiájának megvalósításáért. Csapatával számos díjat nyert, és a cég brand mutatói alapján Európa TOP 5 Mastercardos mutatóit produkálja. Civil kezdeményezések, mint a Forum4Change és a Green Day szakmai vezetője, valamint a Priceless Planet program létrehozója, amely célja, hogy 2025-ig 100 millió fát ültessenek el a Mastercard ügyfelei támogatásával.
A szavazatok leadására ITT van lehetőség. Mindenki csak egy alkalommal szavazhat, 2024. szeptember 29-én 12:00 óráig.
A szavazófelületen csupán két teendőd van: megjelölni azt a személyt, aki szerinted leginkább megérdemli a Példakép díjat, illetve megadni e-mailcímedet – erre csak azért van szükség, hogy a rendszer ellenőrizni tudja, valóban mindenki csak egyszer szavaz. Az e-mailcímeket nem őrizzük meg és nem használjuk más célra.
Köszönjük, hogy részt veszel a szavazásban!
Az Internet Hungary konferencia programját innen tudja letölteni: KLIKK
A tavalyi Internet Hungary-ről készített interjú itt tekinthető meg:
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!