Ipsos: új vezetőt kap a CX üzletág

Ipsos: új vezetőt kap a CX üzletág
Közel tíz év után, szeptember elején hagyja el az Ipsos magyar irodáját Földes Annamária, aki 2016 óta Observer és CX kutatási igazgatója, 2022 óta pedig már Client Development direktorként is felelt a piackutató cég üzletfejlesztéséért, stratégiájáért, növekedéséért. A szakember karrierjét az Ipsos svájci irodájában, Genfben folytatja, ahol a piacok megértését és stratégiáját támogató üzletág ügyfélkapcsolati vezetésével bízták meg.

A CX üzletág vezetését Skandera Nikolett veszi át, aki Annamari mentorálása alatt járta be a piackutatási szakma szintjeit, és vált koordinátorból az ügyfélélmény kutatások szakértőjévé, majd a CX csoportvezetővé. Az üzletfejlesztéshez köthető munkát a menedzsment tagjai veszik át, megtartva a rendezvények, ügyfélaktivitások és kommunikáció eddigi hagyományát.

„Annamari nem csak egyik motorja, de szíve is volt a magyar Ipsos irodának. Fáradhatatlan munkájával, soha nem múló lelkesedésével a cég valamennyi üzletágára inspirálóan hatott, az innovációk zászlóvivője volt. Mindig is páratlan módon érezte a világtrendeket, jóval a magyar piac előtt járt ötleteivel. Hagyatékával maradandó nyomott hagyott az Ipsos márkában, innovációit hasonló lendülettel fogjuk tovább vinni. Sok sikert kívánunk neki az előtte álló új kalandban!” – szól Feitel Balázs, az Ipsos Zrt. ügyvezetőjének közleménye.

Földes Annamari nevéhez fűződik a dedikált ügyfélélmény, majd a munkavállalói élmény kutatások, jóval a versenytársak előtti magyarországi bevezetése. Irányítása alatt nőttek meghatározó üzletággá a mystery shopping, customer journey, loyalty valamint ESG vizsgálatok. Számos szervezet CX és EX központú működésének az elindításában vagy finomhangolásában vett részt szakértőként, tanácsadóként. Irányítása alatt került bemutatásra az Ipsos Instant Research nevű DIY kutatási felülete, amellyel Magyarországon elsőként nyílt meg az ügyfelek számára a lehetőség, hogy akár egy bankkártya használatával azonnali, automatizált kutatást indítsanak valós lakosság válaszadók bevonásával. Annamarinak köszönhetően vált hagyománnyá az Ipsos Élményreggeli eseménysorozat, amelynek nem csak ötletgazdájaként, de állandó házigazdájaként, moderátoraként is szerepelt a szakember. A nyílt napokon, saját szervezésű lokális konferenciákon túl az első regionális Ipsos webináriumnak is Annamari volt a szervezője. Kutatói és vezetői feladatai mellett rendszeresen publikált szaklapokban, valamint volt vendége nagy rangú konferenciáknak, akár előadói, akár moderátor szerepben.

„Ahogy mondani szokták, jó társaságban repül az idő. Az elmúlt években mindig szerencsés voltam, hogy elképesztő egyéniségekkel találkoztam a munkám során. Hálás vagyok a csapatomnak, a kollégáknak a magyar és a külföldi Ipsos irodákban az inspiráló légkörért, a közös gondolkodásért, a sok tanulásért és a rengeteg nevetésért; vezetőimnek a támogatásért és azért, hogy engedtek mindig nagyot álmodni. Köszönettel tartozom az ügyfeleknek a beszélgetésekért, közös projektekért, bizalomért, a barátságokért. Hiszem, hogy az elmúlt években kicsit én is hozzá tudtam járulni a magyar ügyfélkiszolgálás jobbításához. Egy fantasztikus kolléga viszi tovább az Ipsos ügyfélélmény vonalát. Nikivel évek óta közösen száguldottunk a CX motorján, friss lendületével fogja a jövőben is képviselni az Ipsos CX gondolkodását” – foglalta össze Földes Annamária.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!