Innovációs és termékfejlesztési vezető a Central Médiacsoportnál

Innovációs és termékfejlesztési vezető a Central Médiacsoportnál
A Central Médiacsoport évek óta nagy hangsúlyt fektet a digitalizáció nyújtotta lehetőségek kiaknázására, illetve a szervezeten belüli digitális kompetenciák erősítésére és összehangolására. Ennek érdekében hazánk egyik vezető médiavállalata egy olyan saját, digitális tudásközpontot hoz létre, amelynek élére innovációs és termékfejlesztési vezetőként Krankovics Béla kerül.

A szakember több mint tizenöt éve foglalkozik digitális termékek fejlesztésével. Pályáját az Inform Média kiadónál kezdte, 2009-től pedig a Vatera.hu internetes aukciós oldal marketingcsapatában dolgozott. 2012-től a Ringier, majd a Mediaworks kiadó online- és mobil marketingmenedzsereként a kapcsolódó fejlesztéseket koordinálta. Ezt követően termékmenedzserként a Mediaworkshöz tartozó Nemzeti Sport és az Autó-Motor magazin online termékeinek fejlesztéséért volt felelős. 2017 óta a Central Médiacsoportot erősíti, először a Nosalty, majd később a Házipatika termékmenedzsereként, továbbá az életmód portfólió-igazgatójaként.

Októbertől Krankovics feladata innovációs és termékfejlesztési vezetőként egy olyan digitális tudásközpont irányítása a Central Médiacsoporton belül, amelynek célja a szervezeten belüli digitális kompetenciák erősítése és összehangolása a Central digitális portfóliójának versenyképessége érdekében.

A szakember feladatkörébe a fentieken felül a natív és egyéb sales projektek támogatása is beletartozik, emellett pedig a kiadóvállalat legújabb üzletága, a Central Content kreatív vezetői feladatait is ellátja, valamint az ő szakmai vezetése alatt működik a Central Digitális Akadémia is.

„Örömmel fogadtam el a felkérést az új pozícióra, aminek lényege, hogy a méréseink, kutatásaink és a tapasztalataink eredményezte ötlettől jussunk el a megvalósításig, az eredményes piacra vezetésig minden területen, legyen ez felhasználói igény vagy sales termékfejlesztés. Célunk, hogy a jelenleg elérhető, összes számunkra hasznos technológiai megoldást megfelelően kiaknázzuk, illetve ezeknek az innovációknak legyen meg szervezeti- és marketing integrálása is."- nyilatkozta Krankovics Béla

A jövőben a Házipatika vezetői feladatait Pácsonyi Daniella digitális portfólió-igazgató látja el, a Nosalty pedig Bognár Bálint digitálisüzletág-igazgató irányítása alá kerül Krankovics kinevezésével.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!