Adat vonalon erősít a Publicis Le Pont

Adat vonalon erősít a Publicis Le Pont
A Sásdi Helga társvezette Publicis Le Pont Chief Data Officerévé nevezték ki Adam Nyklest. Nykles, aki hasonló pozícióban dolgozott a cégcsoport cseh részlegéhez tartozó KINDRED kötelékében, mostantól szoros munkakapcsolatban áll majd a cégcsoport magyar, cseh és lengyel szakértői központjait egyesítő formáció vezetőségével és helyi piaci adatspecialista csapataival. Feladata innovatív, hatékony és adatalapú megoldások kidolgozása a cég ügyfeleinek.

Az, hogy Adam Nykles bekerült Gabriel Zábušek, a Publicis Groupe CEE és a Publicis Le Pont Chief Technology Officerének csapatába, jelzésértékű: a cég teljes mértékben elkötelezett az adatalapú és technológiai képességeinek bővítése mellett.

Konrad Dorabialski, a Publicis Le Pont társvezetője így beszélt a kinevezésről: „A Publicis Le Pont-nál arra törekszünk, hogy gyors, hatékony és a fogyasztót előtérbe helyező hozzáállással, partnerként vezessük végig ügyfeleinket digitális transzformációjukon. Az adatalapú megközelítés lehetővé teszi, hogy a technológiai lehetőségeket kihasználva oszlassuk el az üzleti élethez kapcsolódó bizonytalanságokat. Gabriel év eleji kinevezése után most Adam leigazolása is tovább erősíti cégünk technológiai piacvezetői pozícióját.”

Gabriel Zábušek, a Publicis Groupe CEE és a Publicis Le Pont technológiai igazgatója (Chief Technology Officere) a következőket mondta: „A Publicis Groupe az évek során komoly sikereket ért el az adatvezérelt területeken a kelet- és közép-európai régióban. Erre a szilárd alapra építve szeretnénk ügyfeleinknek segíteni abban, hogy minél hatékonyabban kiaknázzák vállalkozásuk platformvilághoz kapcsolódó növekedési potenciálját. Adam óriási tapasztalattal rendelkezik a digitális marketing világában, így ideális jelölt volt arra, hogy segítsen nekünk előre lépni ezen a területen.”

Adam Nykles így nyilatkozott: „Ma az ügyfeleink érdekében végzett minden tevékenységünk középpontjában adatok állnak. Rendkívül izgalmasnak találom, hogy lehetőségem lesz egy specialistákból álló nagyobb csapat tagjaként dolgozni, és velük összekapcsolódva, szinkronban működve még hatékonyabb adatalapú szolgáltatásokat nyújtani. Azon fogunk dolgozni, hogy szilárd stratégiával segítsük a marketingtechnológiák és az adatkezelési rendszerek beillesztését ügyfeleink vállalati struktúrájába.”

Adam tizenkét éves tapasztalattal rendelkezik, melyet a digitális marketing különböző területein, a média, a programozott hirdetési, az AdTech és a MarTech platformok, valamint az adatalapú digitális átalakulás témakörében szerzett. Az elmúlt három évben a Groupe Data and Technology Practice Center of Excellence-ét irányította Prágából (ez a szervezeti egység ma a Le Pont részét képezi), emellett ő vezette egy globális autóipari ügyfél 40 piacot érintő perszonalizációs és CRM központját, valamint többféle regionális és globális ügyfélprojektet is a fogyasztási cikkek, a távközlés és az autóipar területén.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!