A sokszínű munkahelyi kultúra kialakítása egyaránt emberi szükséglet és üzleti érdek

A sokszínű munkahelyi kultúra kialakítása egyaránt emberi szükséglet és üzleti érdek
A Publicis Groupe Hungary évek óta hirdeti és képviseli az elfogadás és a diverzitás erejét. Az ország vezető kreatív műhelye pro bono közreműködött a Háttér Társaság és a Szivárványcsaládokért Alapítvány A család az család és a #ugyanaz kampányain, állandó együttműködő partnere a Nyitottak vagyunk szervezetnek, most pedig – a hazai ügynökségek közül egyedüliként - saját kamionnal vesz részt az idei Pride felvonuláson.

A munkahelyek felelőssége az elfogadó és támogató kultúra megteremtése

Tovább növeli a diverzitás iránti elkötelezettségét a hat ismert ügynökségi márkát (Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Performics, Zenith) tömörítő Publicis Groupe Hungary, és vállalati történetében először saját kamionnal vesz részt az idei Pride felvonuláson.

Míg tavaly a Pride hónapjában az elfogadás jegyében indított toborzási kampányt a vállalat, az idei Pride együttműködés és a helyszíni jelenlét során olyan, a munkavállalókkal közös értékek kerülnek fókuszba, mint az őszinteség, büszkeség, becsületesség, szeretet, egység, törődés, befogadás, bátorság és biztonság. Az akcióval azt üzeni a társadalomnak a cég, hogy az itt dolgozók teljes biztonságban, szabadon lehetnek önmaguk - kortól, nemtől, vallási beállítottságtól és szexuális orientációtól függetlenül .

“Nálunk a céges DNS része a diverzitás és az elfogadás, mostanra több mint 300 kollégánk van összesen öt kontinens 34 országából. Rengeteget tanulunk egymástól, ezáltal egyre jobban szélesedik a látásmódunk, a közös értékeinknek, az új tapasztalatoknak és a változatos kultúráknak köszönhetően pedig újabb nyelv- és szakterületeket tudunk üzletileg is bevonzani.” – mondta el Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja.

Pride-on innen és túl

A sokszínűség és az elfogadás, mint szellemiség a toborzáson keresztül az együttműködéseken át a támogatásokig folyamatosan végigkíséri a cégcsoport működését. A társadalmi egyenlőség és igazságosság előremozdítása és a diverzitás elfogadása kapcsán olyan projektekben vettek részt a Pride mellett, mint a rengeteg díjjal elismert és erős nemzetközi visszhangot kiváltó „A család az család”, illetve az azt követő #ugyanaz kampány, ahol ügynökségi partnereként pro bono működtek együtt a Háttér Társasággal és a Szivárványcsaládokért Alapítvánnyal. Állandó együttműködői partnerei a Nyitottak vagyunk nonprofit szervezetnek, akikkel közösen idén nőnapkor mutatták be a nemek közti egyenlőséget előtérbe helyező „Egy szál virág nem elég” kampányt. A Publicis Groupe Hungary Irányi utcai irodája adott otthont több Open Backstage kerekasztalbeszélgetésnek, Sásdi Helga, a cég CEO-ja pedig a Nyitottak vagyunk Tanácsadó testületének a tagja.

A Publicis Groupe Hungary a világ harmadik legnagyobb kommunikációs cégcsoportjának, a Publicis Groupe-nak a tagja, a „Viva La Difference” szellemiség a cég DNS-ének része. A Publicis nemzetközi szinten is sok szálon kötődik a sokszínűséghez:

● Létrehozta Égalité nevű (mára több mint 1500 aktív tagot számláló) nemzetközi hálózatot az LMBT közösség ügyeit fontosnak tartó publicises munkavállalók számára,

● Összesen 550.000 dollár adományt gyűjtött össze LMBT szervezeteknek,

● Rendszeresen kutatja a munkaerőpiac sokszínűségét

● 2019-ben a European Diversity Award toplistás szereplői közé került.

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: munkahely, kultúra