Soto az HBO Maxtól érkezik, ahol alelnökként vezette az EMEA régió növekedési marketing csapatát. Ennek részeként irányította a marketing-, PR-, előfizetőszerzés-, CRM- és növekedéselemző csapatokat, és élén állt az HBO Max sikeres bevezetésének a SkyShowtime összes jövőbeli piacán, beleértve Ibériát, a skandináv országokat, Hollandiát, Lengyelországot, illetve Közép- és Kelet-Európát. Az újonnan létrehozott tisztségében Soto vezeti majd a SkyShowtime stratégiájának kialakítását és megvalósítását, szorosan együttműködve az összes csapattal. Amszterdami székhelyéről közvetlenül Sarhannak jelent majd.
Az HBO Max előtt Soto vezető beosztásokat töltött be a növekedési marketing, termék-, üzletfejlesztés, stratégia és disztribúció területén a Paramount Global (korábban ViacomCBS), a Fox International Channels és a Liberty Global cégeknél. Dolgozott az induló MUBI és Tribes Media streaming vállalkozásoknál is, különböző globális piacokon Latin-Amerikától, az Egyesült Államoktól és Európától Afrikáig és a Közel-Keletig.
Heinemann öt éven át dolgozott a Disneynél, legutóbb Skandináviáért, a Baltikumért és a MENA térségért felelős főtanácsosként, és része volt annak a csapatnak, amely nemzetközi szinten elindította a Disney+ szolgáltatást, többéves szerződéseket tárgyalva Európában.
Sarhan vezetése alatt Heinemann lesz a vállalat fő jogtanácsosa, aki stratégiai tanácsokkal látja el a vezetőséget és az igazgatótanácsot, illetve felügyeli a teljes jogi részleget. Szorosan együttműködik majd a terjesztési csapattal, hasznosítva a Disney+ indításánál szerzet tapasztalatait. A Disney-t megelőzően Heinemann a Fox Networks Groupsnál, a BBC Worldwide-nál és a Viasat Broadcastingnál dolgozott.
Ezek a legfrissebb kinevezések is segítik a SkyShowtime felkészülését arra, hogy még az idei évtől kezdődően elindítsa szolgáltatását összesen 22 európai országban.
A SkyShowtime-ról:
A SkyShowtime egy új streaming szolgáltatás, amely még ebben az évben megkezdi a működését.
A Comcast Corporation (NASDAQ: CMCSA) és a Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA) közös vállalkozásaként a SkyShowtime egyesíti a két vállalat erőforrásait, a közvetlen fogyasztói kapcsolatok tapasztalatát, valamint a legjobb szórakoztatást, filmeket és eredeti sorozatokat. a Universal, a Paramount, a Sky, a Showtime, a DreamWorks és a Nickelodeon ikonikus márkáitól.
A SkyShowtime az alábbi több mint 20 európai piacon lesz elérhető, amelyek 90 millió háztartást foglalnak magukba: Albánia, Andorra, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Csehország, Dánia, Észak-Macedónia, Finnország, Hollandia, Horvátország, Koszovó, Lengyelország, Magyarország, Montenegró, Norvégia, Portugália, Románia, Spanyolország, Svédország, Szerbia, Szlovákia és Szlovénia.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!