Sikeresen startolt a megújult Mastercard - Év Bankja verseny

Sikeresen startolt a megújult Mastercard - Év Bankja verseny
Az idén teljeskörűen megújult Mastercard – Év Bankja versenyen 13 pénzügyi szolgáltató 62 pályázattal méri össze tudását – jelentette be a hazai pénzügyi szektor megmérettetését 16 éve életre hívó fizetéstechnológiai cég. A magyar kereskedelmi bankok legrangosabb seregszemléje struktúrájában és lebonyolításában is sokat változott. A meghirdetett kategóriákat és azok szempontrendszerét már több mint fél éve megismerhették a pályázók, csakúgy, mint a magas presztízsű szakmai zsűrik összetételét.

„Komoly lelkesedéssel és nagy izgalommal vágtunk bele az év elején, hogy 15 év után megreformáljuk a versenyt. Most pedig elégedetten nyugtázzuk, hogy a hazai pénzügyi szolgáltatók kifejezetten pozitívan reagáltak az innovációinkra. A pályázatok száma mindenképp ezt mutatja. Fontos volt számunkra, hogy az évek óta meglévő kategóriák megújítása mellett korszerű és hiteles szempontrendszert hozzunk létre a szakmai zsűrikkel közösen. Több új kategóriával is jelentkeztünk az idén, amelyek figyelembe veszik azokat a jelenkori, speciális területeket, ahol a bankoknak nap mint nap helyt kell állniuk. Külön öröm számunkra, hogy ezekben is szép számmal érkezett pályázat. Sőt, a legtöbbet (10) épp "Az év UX (user experience) megoldása" kategóriában adták be a pénzintézetek, amit idén hirdettünk meg először" – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

A Mastercard - Év Bankja verseny egyik legfontosabb célkitűzése és küldetése továbbra is az, hogy kiemelje és reflektorfénybe állítsa azokat a példaértékű munkát végző szolgáltatókat, akik egyedi, innovatív, magas színvonalú termékekkel, szolgáltatásokkal és kezdeményezésekkel teszik egyszerűvé és átláthatóvá ügyfeleik pénzügyeit, miközben támogatják a társadalmilag fontos ügyeket és a fenntarthatóságot.

2021-ben a bankok a következő 8 kategóriában mérik össze teljesítményüket:

  • Az év lakossági ajánlata
  • Az év mobilbanki megoldása
  • Az év UX megoldása
  • Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja
  • Az év társadalmi kezdeményezése
  • Az év fenntartható bankja
  • Az év kártyadesignja
  • Az év marketingkommunikációs kampánya

A versenyt lezáró gála 2022. februárjában lesz, ott adják át a Mastercard - Év Bankja 2021. fődíjat is, melynek nyerteséről a 8 kategóriában elért eredmények alapján döntenek.

Az idei kategóriákról, a szempontrendszerről és a zsűriről bővebb információ a www.evbankja.hu oldalon található.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: MasterCard