
Megy előre a digitális vonat a K&H-nál: a mobilbank K&H+ részében elérhető közlekedésijegy-vásárlás maga mögött tudja az újabb mérföldkövet.
100 ezer és 220 ezer felett
A K&H+-ban idén eladott virtuális tömegközlekedési jegyek száma szeptember végére meghaladta a 100 ezret. A múlt év azonos időszakához képest ez jelentős, 45 százalékos növekedést jelent. A 2020 őszén indult K&H+-ban eddig összesen 220 ezer közlekedési jegy kelt el 273 millió Ft forint értékben.
"A jelentős éves szintű növekedés egyrészt köszönhető annak, hogy az idén bővült a jegypaletta. A Budapesti Közlekedési Központ által 30 és 90 perces időalapú jegyei a tavaszi megjelenés után nem sokkal már elérhetőek voltak a sima jegyek mellett a K&H+-ban" - közölte Árva András, a K&H lakossági szegmensért felelős marketingvezetője, aki azt is elmondta, hogy a látványos bővülés magyarázható azzal is, hogy jelentősen nőtt a K&H+-t használók tábora. „Idén szeptember végén 83 ezer regisztrált használója volt az appnak, szemben az egy évvel korábbi 68 ezerrel, azaz 23 százalékkal nőtt a számuk tizenkét hónap leforgása alatt."
A K&H+ mellett a mobilbankon belül elérhet többi szolgáltatás népszerűsége is növekszik, egyre többen kötnek például kötelező felelősségbiztosítást az autójukra az alkalmazáson keresztül. "A jövőben maradunk ezen az úton" - mondta Árva András, utalva arra, hogy egyre szélesebb lesz a paletta, azaz bővülni fog az elérhető banki és nem banki szolgáltatások választéka.
A cél egy digitális alapokra épülő, mobilról elérhető teljes pénzügyi ökoszisztéma kialakítása: ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy hosszabb távon minél több banki és nem banki szolgáltatás legyen elérhető az applikáción keresztül.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!