Lemond a TikTok az élő közvetítéses vásárlásról Európában

Lemond a TikTok az élő közvetítéses vásárlásról Európában
A korai tesztek nem hozták a várt eredményt.

Elengedi a TikTok az élő közvetítéses vásárlást Európában és az Egyesült Államokban, mert a korai tesztek nem jártak átütő sikerrel – írja a Marketingmorzsák.

A TikTok tavaly év vége óta teszteli az élő vásárlást az Egyesült Királyságban, tavaly decemberben az „On Trend” elnevezésű, több márkát érintő eseménnyel kezdve. Ez állítólag nem sok embert érdekelt, és kevesen vásároltak. A kínai videómesztó már azt tervezte, hogy Németországban, Franciaországban, Olaszországban és Spanyolországban bevezeti a Shopot, és az Egyesült Államokban is még idén megjelenik, de a vállalat most azt közölte, hogy egyelőre csak az Egyesült Királyság a fő fókuszpont.

Annak ellenére, hogy egyre többen vásárolnak termékeket az Instagramon, a TikTokon és a YouTube-on keresztül, még egyik platform sem tudta igazán működőképessé tenni az élő vásárlást.

Kép: Pixabay.com

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!