Komoly bírságra számíthat a Mediashop, ha beigazolódik, hogy megtévesztő reklámot alkalmazott

Komoly bírságra számíthat a Mediashop, ha beigazolódik, hogy megtévesztő reklámot alkalmazott
Vizsgálatot indít a GVH, mert azt gyanítja, hogy a Mediashop tisztességtelen médiaeszközökkel akart eladni egy elektromos gyomirtót.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) nagyon komolyan veszi a reklámokkal és hirdetésekkel történő megtévesztést. Ezúttal például Telemarketing International Kft.-nél, és annak anyacégénél, a Mediashop GmbH-nál kezdtek vizsgálódni – írja a HVG a Media1 hírei alapján.

A Versenyhivatal gyanúja szerint, a Medishop több hazai tévében tisztességtelen direktmarketing eszközökkel próbált eladni egy elektromos gyomirtót, megtévesztve ezzel a fogyasztókat.

A GVH úgy véli, a cég megtévesztően ígérte egy Hammersmith Bionic Burner különleges árelőnyét, illetve valótlanul állította, hogy az ajánlat csak korlátozott ideig él. A termék állítólag grill- és kandallógyújtóként is használható, azt viszont elfelejtették közölni, hogy ehhez egy külön fúvókára van szükség, ami nincs benne a csomagban.

A GVH három hónapig jár el, ugyanakkor hozzátették, hogy a vizsgálat indítása még nem jelenti azt, hogy a vállalkozás valóban jogsértést követett el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!