Közép-Európa egyik legnagyobb biztosítójaként az Allianz gyors és egyszerű kárrendezési szolgáltatásokkal támogatja ügyfeleit. A vállalat további erőforrásokat aktivált a kárrendezés területén, valamint a veszteségek minimalizálását szolgáló berendezéseket szállít oda, ahol azokra a legnagyobb szükség van.
1,5 millió euró a nemzetközi segítségnyújtás jegyében
Mindemellett az Allianz közép-európai régiója 1,5 millió eurós összeget különített el arra a célra, hogy segítse a nemzetközi Vöröskereszt, más segítő szervezetek és további, a régiót kiszolgáló műszaki segélyszolgálatok tevékenységét. Elsőízben az árvízben leginkább érintett országok, Ausztria, Lengyelország és Csehország szervezetei kapnak egyenként 300 ezer eurót. Emellett a régióban dolgozó munkatársak adománygyűjtésbe kezdtek, az így felajánlott összeget a vállalat kiegészíti és az érintett országokban az árvíz által károsult munkatársakat személyre szabott segélyezési intézkedésekkel is támogatja.
„Az Allianz célja, hogy biztosítsa munkatásai és ügyfelei jövőjét. Felelős vállalatként különösen olyankor tartjuk kiemelt jelentőségűnek a társadalom támogatását, amikor a legnagyobb szükség van rá” – mondta Nina Klingspor, az Allianz Közép-Európa régió vezérigazgatója, aki együttérzéséről biztosította azokat, akik a szélsőséges időjárási körülmények következtében elveszítették szeretteiket. Hozzátette: „Az Allianz különböző módokon segít Közép-Európában azoknak az emberek, akiknek életét a szélsőséges esőzések és árvizek nehezítik meg. Mindazok, akik elvesztették otthonukat vagy vagyoni kárt szenvedtek, kárrendezési és egyéb csapatainknak hála gyors és megbízható támogatásra számíthatnak.”
Nina Klingspor arról is beszélt, hogy globális biztosítási szereplőként az Allianz kiveszi a részét az árvízvédelmi infrastruktúra fejlesztéséből és a korai előrejelző rendszerek bővítéséből, miután az egyre gyakoribb szélsőséges és tartós esőzések világszerte szervezett felkészülést igényelnek.
Az Allianz Hungária egyszerű és gyors kárrendezéssel támogatja ügyfeleit
A Boris által okozott szélsőséges esőzések, viharok és az azok következtében kialakult árvíz hazánkat is érintette. Az Allianz Hungária elsődleges célja, hogy a károkat minél egyszerűbben és gyorsabban rendezzék, ezzel is segítve ügyfeleiket ebben a nehéz időszakban.
Eddig több mint 1700 bejelentés érkezett a Boris ciklonhoz köthető esőzések és viharos szél okozta károk miatt. Az Allianz ügyfelei egyszerűen, néhány adat megadásával bejelenthetik kárukat az online kárbejelentő felületen. Az online bejelentések esetében, ahol a szükséges dokumentumokat is feltöltötték, a kárfeldolgozás 90 százalékban 2 órán belül megkezdődött, és a bejelentett károk több mint fele már rendezésre került. Azoknál a károknál pedig, ahol valamilyen oknál fogva a távoli kárfelmérés nem lehetséges, az Allianz szakértői a lehető leghamarabb felveszik a kapcsolatot az ügyfelekkel, és egyeztetnek egy mindenki számára megfelelő időpontot a személyes kárfelvételre.
„Magyarországon is tapasztaljuk a régiót sújtó szélsőséges időjárás következményeit, és együttérzünk az Ausztriában, Csehországban és Lengyelországban élő érintett kollégáinkkal és ügyfeleinkkel. Az Allianz Hungária is csatlakozott a régiós kezdeményezésekhez, amelyek az árvízkárosultak megsegítését célozzák, és kollégáinkkal nemcsak kárrendezési folyamataink egyszerűsítésével, hanem adománygyűjtés formájában és önkénteskedéssel is támogatjuk a kialakult helyzet mielőbbi megoldását” – közölte Bacsó Gergely, az Allianz Hungária Zrt. vezérigazgatója, aki hangsúlyozta, hogy az Allianz stabil helyzete lehetővé teszi azt, hogy most is maximálisan helyt tudjon állni a vállalat. „A személyre szabott segítségnyújtásban hiszünk: adományozással a segítő szervezeteknek, önkéntes munkával a helyszínen, károsult kollégáinknak pedig akár ideiglenes szállás biztosításában is segítünk” – tette hozzá.
Az Allianz Hungária támogatja a kollégákat abban, hogy önkéntesként az áradások legfrekventáltabb helyszínein segíthessenek az árvíz visszaszorításában, az önkénteskedő munkatársak segítőkészségét három szabadnappal honorálják. Azok a kollégák pedig, akik személyesen is érintettek és kár keletkezett az otthonukban, vagy még rosszabb esetben el kell hagyniuk azt, szintén számíthatnak a vállalat segítségére.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!