A Nike hatalmasat kaszált NFT cipői eladásával

A Nike hatalmasat kaszált NFT cipői eladásával
A legfrissebb adatok szerint a Dolce & Gabbana, a Tiffany, a Gucci és az Adidas milliókat kaszál az NFT-kből, de messze a Nike vezeti a listát. Lám, lám, az NFT-k körüli hájp még egy jó ideig mégsem fog lecsillapodni?

A Nike NFT projektjei a Dune Analytics elemzője, Noah Levine jelentése szerint több mint 185 millió dolláros bevételt hoztak a vállalatnak, amivel a cég elnyerte a digitális alkotásokban legsikeresebb márka címet - írja a bitcoinbazis.hu. Az ikonikus amerikai multinacionális sportruházat gyártó 93 millió dolláros forgalmat bonyolított le az NFT-k elsődleges értékesítésével, a viszonteladásból bejött automatikus jogdíj pedig 92 millió dollárt termelt (amely szintén a vállalat kasszájában landolt). A dollármilliós bevétel mellett ugyanakkor a legfigyelemreméltóbb talán az, hogy a Nike pusztán az elmúlt év decemberében tette meg az első nagy lépését a metaverzum irányába, miután felvásárolta az RTFKT NFT-k világában működő divat- és gyűjtőkollekciókkal foglalkozó startupot.

Ami a részleteket illeti, a legmenőbb kollekciónak a 39 millió dollárt hozó CloneX bizonyult, később viszont az MNLTH digitális gyűjtemény fogta meg legjobban a rajongók figyelmét, aminek köszönhetően 24,22 millió dollár ütötte a vállalat markát. De szerencsére a Mint Vial, az MNLTH2, a CryptoKick és az RTFKT Bonus Items kollekciók sem maradtak gazda nélkül, melyek viszonteladásából 1 millió dollárt sikerült a sportmárkának begyűjtenie. A teljes cikk itt folytatódik.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: NFT, Nike