A Magyar Vöröskereszt karácsonyi adománygyűjtését a PENNY Magyarország üzleteiben kezdi

A Magyar Vöröskereszt karácsonyi adománygyűjtését a PENNY Magyarország üzleteiben kezdi
A humanitárius szervezet országos élelmiszer- és tisztítószer-gyűjtést szervez a PENNY Magyarország üzleteiben november 15-én és 16-án, pénteken és szombaton. A szervezetek közös célja, hogy a PENNY üzletekben megvásárolt és a Magyar Vöröskereszt adománygyűjtő önkénteseinek átadott élelmiszereket és higiéniai termékeket a humanitárius szervezet még az ünnepek előtt átnyújthassa a látókörében lévő rászorulóknak.

Az adománygyűjtés során a Magyar Vöröskereszt eredeti csomagolású, tartós élelmiszereket vár, elsősorban magas tápértékkel bíró ételeket. Liszt-, cukor-, rizs-, étolaj- és tésztaadományok mellett lencsét, szárazbabot, sárgaborsót, citromlevet, müzlit, zabpelyhet és bébiételt is felajánlhatnak a vásárlók. Emellett a szervezetek tisztító- és tisztálkodási szerek közül mosószert, mosószódát, szappant és fertőtlenítőszert gyűjtenek a rászorulóknak. A teljes listát megtalálják a www.voroskereszt.hu oldalon és a szervezet közösségmédia-felületein, valamint az adománygyűjtés napjain a helyszínen tartózkodó vöröskeresztes munkatársak és önkéntesek is segítenek a tájékoztatásban.

„A tartós élelmiszerek mellett a téli és ünnepi időszakra való tekintettel örömmel fogadjuk a tea-, instant kakaópor- és édességadományokat is” – emeli ki Waller-Fekete Judit, a Magyar Vöröskereszt szociális szakmai vezetője. – „Országszerte azért dolgozunk, hogy a látókörünkben lévő rászoruló személyeknek minél teljesebb ünnepi élményt hozhassunk el. A nemes cél elérése érdekében munkatársaink és a több száz önkéntes áldozatos munkája mellett bízunk a lakosság támogatásában.”

„A PENNY számára kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás, a rászorulók támogatása, és külön öröm számunkra, ha ezt a jó célt vásárlóinkkal közösen valósíthatjuk meg. Büszkén ünnepeljük, hogy immár ötödik éve gyűjtünk együtt a Magyar Vöröskereszttel, és a kezdeményezés évről évre egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Tavalyi eredményünk az előzetes célkitűzéseket több mint 50%-kal túlszárnyalta, ami jól mutatja, mennyire fontos ez a vásárlóinknak” – mondja Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!