
Bemutatott öt új forradalmi terméket a Xiaomi. A január 21-én Prágában debütált eszközök között személyes egészségügyi innovációk és AIoT termékek is vannak (az AIoT a mesterséges intelligencia technológiák és a tárgyak internetes infrastruktúrájának kombinációja, amely hatékonyabb IoT-műveleteket tesz lehetővé, javítja az ember-gép interakciót, valamint javítja az adatkezelést és az elemzést – a szerk.). A portfóliót a Redmi Buds 6, Redmi Buds 6 Pro, Redmi Watch 5, Xiaomi 33W Power Bank 10000 és Xiaomi 165W Power Bank 10000 gazdagítja, amely újdonságokat a felhasználók életének, munkájának és szórakozásának javítására tervezték, könnyebbé téve a csúcsminőségű audioélmények és az egészséges életmód összehangolását.
Az eseményen először mutatták be a közép- és kelet-európai közönségnek – kizárólag demonstrációs céllal – a Xiaomi első elektromos járművét, a sikeres Xiaomi SU717 modellt. Ez a C-kategóriás luxusszedán, amely 2024 áprilisában debütált Kínában, 2024 novemberére elérte a 100 ezer legyártott példány mérföldkövét.
A Xiaomi a Red Bull Ibiza Royale partnere lett!
A Redmi Note 14 sorozat regionális prágai bemutató eseménye remek alkalmat kínált a Xiaomi és a Red Bull Ibiza Royale partnerségének bejelentésére. A Red Bull Ibiza Royale a legőrültebb akadályverseny, mely a fitneszt és a szórakozást ötvözi, miközben a gyorsaságot, erőt, egyensúlyt és reakcióidőt teszi próbára.
2025. április 11. és 14. között az ikonikus ibizai kastély ad otthont az 50 különböző országból érkező 250 vegyes csapatnak. A versenyzők olyan egyedi kihívásokkal néznek majd szembe, amelyeket világszínvonalú Red Bull sportolók és tartalomkészítők terveztek. A verseny célja, hogy a csapatok szórakoztató és extrém akadályokat teljesítve jussanak el a kastély csúcsára. A Red Bull Ibiza Royale adrenalinban gazdag pillanatainak kíváló minőségű megörökítéséről a Xiaomi technológiája gondoskodik.
A Xiaomi és a Red Bull Ibiza Royale együttműködése túlmutat magán a versenyen: magába foglalja helyi márkaaktivációkat, a Xiaomi 11 KOL (Key Opinion Leader) csapatának részvételét, valamint prémium tartalom előállítását olyan kulcsfontosságú piacokon, mint például Spanyolország, Németország, Franciaország, Olaszország, az Egyesült Királyság, Törökország, Lengyelország, Csehország, Románia, Brazília és Chile. Ezen iniciatívák célja, hogy kapcsolatot teremtsenek a Xiaomi globális közönségével, és megerősítsék a márka elkötelezettségét az innovatív élmények iránt.
A Red Bull Ibiza Royale-ra 2025. március 14-ig lehet jelentkezni. A részletek a www.redbullibizaroyale.com weboldalon valamint a Xiaomi közösségi média csatornáin érhetők el.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!